NACRTNA GEOMETRIJA

21 March 2009

IBRICA JUSIĆ - Čovek bez kafića



Ovaj naslov je stvarna njegova izjava. Naime, on je izjavio da je jedini čovek u ondašnjoj Jugoslaviji koji nema kafić.

Verovatno je to i bila istina a istina je da su poznati one Jugoslavije uvek otvarali kafiće. I dan danas neki od njih imaju te ist ekafiće iz tog doba.

  1. Čovek bez kafića
  2. Velike i male ribe
  3. Nepal Gang Bramaphutra
  4. Spomeni se Barbara
  5. Na mene su prstom rekli
  6. Ljubi san vašu kćer
  7. Bliski susreti treće vrste
  8. Profesore dobar dan
  9. Znao sam ti svašta reći
  10. Na Stradunu

Potpuno novi dugotrajni link postavljen je samo za jugoblogere sa JUGOZVUKA.

8 comments:

nwchades said...

upload! plizzz

nwchades said...

super! ima li omoti?

Borgo said...

super, dugo tražim ovaj album al treba pass

Borgo said...

super dugo tražim ovaj album,al potreban je passs, koji je pass?

Folklore Maniac said...

Novi blogsajt: http://world-and-folk-rarities.blogspot.com

Dobrodošli u sajtu!

Aktivista Neumorni said...

BORGO postavicu ja novi link sa mojim snimkom.

MANDARINE ynam ja za tvoj odlican sajt, odavno imas link dovde.

Borgo said...

hvala decki...posjedujem sve albume od Arsena a od ibrice mi nedostaju 3...AKTIVISTA ako te što od glazbe interesira,imam veliku glazbenu arhivu...javi mi , i objasni mi kako bi mogao postaviti na ovaj sajt...
pozdrav iz zadra

Aktivista Neumorni said...

BORGO kompresuj fajl sa sve omotima, uploaduj ga na neki upload server, preporucujem na DROP IO jer traje godinu dana i poslaji nam linkove. Prvo pregledaj ceo JUGOzVUK jer mozda ovde i ima nesto od tvojih albuma ako nema salji.