NACRTNA GEOMETRIJA

22 January 2010

ZAIM IMAMOVIĆ Najveća kolekcija na mreži

Zaim Imamović



Zaim Imamovic roden je 26. avgusta 1920. godine u Mrkonjic Gradu. Zivio je u Travniku. Skoro sav svoj zivot proveo je u Sarajevu, a povremeno je odlazio u Pocitelj na imanje, u svoju vikendicu. Iza njega su ostali kci Jasminka i sin Nedzad (poznati gitarista i pjevac) kao i unucad. Umro je u Sarajevu 2. februara 1994. godine. Ostaje nam sjecanje na evergrina u narodnoj muzici Bosne i Hercegovine. Ovakav covjek se rijetko rada, bio je uzor velikim pjevacima i mnogi su ga stavljali na prvo mjesto kao svoga idola.
Ime Zaima Imamovica, kao estradnog narodnog umjetnika, interpretatora, kompozitora, ostalo je upisano u antologiju sevdahlinke i pjesama drugih naroda. Vecinu svoga zivota proveo je u tumacenju i interpretiranju sevdahlinke.
Po rodenju iz Mrkonjic Grada nakon godinu dana sa svojim roditeljima prelazi da zivi u Travnik i nastanjuju se na periferiji zvanoj ”Bojna”. Tu je proveo petnaestak godina, dok se 1936. godine nije nastanio u Sarajevu. Ostao je bolan za Travnikom, a to je grad sevdaha i koji je imao svoju pjesmu ”Kolika je vis’ Travnika bojna” pa je Zaim za nju i sentimentalno vezan, tako da je rado stavljao na svoj repertoar.
U Sarajevu je ucio tekstilni zanat, a pomalo je svirao na dvorednoj harmonici koju mu je otac kupio. Njegov brat Hadze i sestra Djula u to vrijeme bili su clanovi MKUD ”Gajret”. Poveli su jedne veceri i Zaima na probu, gdje je horovodja Cvjetko Rihtman pristao da cuje Zaima kako pjeva i odmah ga zadrzao. Napustio je tekstilni zanat u jesen 1939. godine. Pored pjevanja u horu nastupao je na zabavama Drustva prateci se sam uz harmoniku. Vec tada se otkriva Zaimov talenat za umjetnost.
Prava njegova karijera pocinje 10. aprila 1945. godine. Tada pristupa Radio stanici Sarajevo. Svojim glasom i osjecajem opija slusaoce. Upravo tih dana Radio Sarajevo pocinje sa emitovanjem programa i okuplja pjevace. Prvo javljanje je 10. aprila 1945. godine kada je tehnicar na radiju Djorde Lukic-Cigo objavio: ”Ovdje Radio stanica Sarajevo. Danas je Njemacka kapitulirala.” Tada su mnoge emisije isle ”uzivo” jer se oskudijevalo sa tehnikom i opremom. Svaka greska ne bi se mogla brisati, ostala je u eteru. Samo na takav nacin se mogao ocijeniti kvalitet pjevaca. U doba kada se gramofonske ploce nisu tako mnogo snimale, kada smo narodnu muziku slusali preko rijetkih radio prijemnika (Kosmaj, Nikola Tesla, Vesna...), tada smo mnogo vise saznavali sta je lijepo u muzici, a narocito u bosanskohercegovackom sevdahu. U to vrijeme se Zaim predstavio sa tri melodije po kojima smo ga zapamtili: ”Gledaj me draga”, ”Mujo kuje konja po mjesecu” i ”Konja vodim, pjeske hodim”. On vec tada postaje pjevac po osjecaju, a pjesnik po dusi, umio je da nam docara prosto romanticna doba koja jos samo u sevdahlinkama postoje, da nam ih priblizi, da ih osjetimo i shvatimo. Njegovi uzori su bili danas skoro zaboravljeni pjevaci: Rešad Beslagic iz Tuzle i Sulejman Dzakic. Rado ih je slusao i od njih ucio kako pjesmu treba usavrsiti i interpretirati.
Pjesme je prikupljao i upotpunjavao svoj vec tada bogati repertoar. Njegov glas je osoban, a pjevao je manirom koji je bio blizak, ali ipak neuhvatljiv za mnoge pjevace narednih generacija. Zbog toga se do sada nije pojavio pjevac za kojeg bi moglo da se kaže: – pjeva kao Zaim Imamovic. Iako danas neki kazu blizak mu je Andrija Stevanic, ipak, Zaim je Zaim, nezamjenjivi pjevac.
Pjevao je malo kroz nos, ali mu se nazal ne uzima kao vokalni nedostatak, vec kao sredstvo pomocu koga docarava atmosferu Orijenta. Otuda nije ni cudo sto je reprezentovao nasu zemlju na Folklornom festivalu mediteranskih zemalja u Alziru. Majstor je dinamike pjevanja, sto je veoma bitno za uvjerljivost interpretacije. Sarajevo je bilo metropola sevdaha, pa su mnogi pjevaci imali zelju da ostanu i da zive u njemu, jer je u poslijeratnim danima, iza 1945. godine, jedini put afirmacije bila Radio stanica Sarajevo. U predratnoj generaciji pjevaca bili su: Samija Alajbegovic, Munevera Berberovic, Esma Buljubasic, Lela Karlovic, sestre Mira i Dragica Sabljak, Mica Talaja, Kadira Karahasanovic, Enver Ekic, Arif Merdzanovic, Hamdija Samardzic, Alija Nuhbegovic (pjeva, svira harmoniku i klavir, poslije postaje i novinar), Jozo Penava (poslije postaje i voda Tamburaskog orkestra Radio Sarajeva), Osman Plivcic, Varesanovic, te Avdo Buzar kafanski pjevac i svirac, i drugi.
Tek negdje iza 1945. godine pojavljuje se nova garnitura pjevaca u kojoj je Zaim Imamovic (pjevac, harmonikas i frulas), Ibrahim Asceric, Vejsil Hadzibegic, Jozo Kristic, Slobodan Lukic, Tugomir Alaupovic, te oko 1950. godine nastupaju: Zumra Mulalic, Nada Mamula, Nadezda Cmiljic, Radmila Jagodic, Izeta Selimovic-Beba, Mile Petrovic, Vlado Mulic, Bozidar Ivanisevic, Mile Bogunovic (pjevac, voditelj, humorista), Milan Eterovic, Mileta Rajcevic, Safet Isovic, Himzo Polovina, Zehra Deovic, Zora Dubljevic, Meho Puzic, duet Mustapic-Susac, Husein Kurtagic, Nedjeljko Bilkic, Stanimir Petrovic-Lale, Zekerijah Djezic i mnogi drugi.
Mnogi od ovih pjevaca postali su veterani sevdahlinke i divne narodne izvorne pjesme, koje je u to vrijeme narocito Radio Sarajevo arhiviralo i emitovalo. Ipak, najveci veteran pjesme je bio Zaim Imamovic.
Mnoga od poznatih imena ucili su od Zaima i vecina od njih je kazala da je Zaim nezamjenjivi izvodac sevdahlinke. Sevdahlinke koja ima svoju dusu i koja je u narodu nastala, zivjela, mijenjala se, bila je do danasnjih dana i ostala izraz svega onoga sto je nas narod na ovim prostorima kroz vijekove zivio i osjecao. Sve je kroz pjesmu kazano. Sevdahlinka je sacuvana, prenosenjem s koljena na koljeno, usmenim putem od grla do uha, od uha do grla. Njeni mnogi autori melodija i teksta su nepoznati, zato je i postala izvornom baštinom naroda koji je cuva i njeguje. Dakle, narod je njen kolektivni autor. Zaim je izraziti tenor, s lijepo obojenim glasom, jasnom dikcijom i izrazitim smislom za melizmaticko ukrasavanje melodija koje je interpretirao.
Safet Isovic – veteran narodnih pjesama cesto i ponosno istice da se smatra Zaimovim ucenikom.
”Zaim Imamovic je bio prava škola lijepoga pjevanja nase bosanskohercegovacke gradske pjesme – sevdahlinke. Svejedno sto je godinama bio jedan od najpopularnijih pjevaca u zemlji, i nije nebitno najbolji, skromnog, tihog i nenametljivog Zaima Imamovica nikada nije pratio veliki publicitet u stampi. Imao je boju glasa zahvalnu, sjajnu i sjetnu kakvu niko nema. Zaim je imao poseban tenor, a iznad svega ukrasavao je svaku sevdahlinku na svoj nacin, posebnim ukrasom. Koristeci svoju tehniku, bio je karakteristican, dolazio je do efektnih rjesenja u najtezim pjesmama. Imao je osoben glas, velikog volumena, velikog intenziteta, iako je pjevao na lagani i lezeran nacin. On nikad nije pretjerivao, imao je odredenu mjeru za pjesmu.”
Znao je i snimio Zaim mnogo narodnih pjesama za arhiv RTV Sarajeva koje su preuzimale i druge Radio i televizijske stanice u zemlji i inostranstva.Obisao je zemlju i gradove, a bio je sa pjesmom i na nekoliko kontinenata. Ucesnik je karavana pod nazivom ”Sevdah putuje Evropom”. Svuda je docekivan i ispracen ovacijama. Reprezentovao je nasu narodnu pjesmu dostojanstveno i na najprofesionalniji nacin. U vrijeme kada je bio najpopularniji najmanje je zaradivao. Zivio je od plate skromnog sluzbenika Radio Sarajeva ciji je zadatak, uz ostalo bio da putuje, pjeva i uveseljava bez honorara, a pocesto i bez putnih dnevnica se iste veceri morao vracati u Sarajevo. Ne mogu a da ne iskazem nekoliko naslova sevdahlinki koje su se nasle na njegovom prebogatom repertoaru: ”Haj, Moscanice vodo plemenita”, ”Od kako sam sevdah svezo”, ”Okreni se niz djul-bascu”, ”Haj, sadih almu na sred Atmejdana”, ”Ja zagrizoh sareniku jabuku”, ”Djul Fatima po dul-basci sece”, ”Haj, bejturane, aman, Bog t’ ubio grane”, ”Snijeg pade drumi zapadose”, ”Kad puhnuse sabah-zorski vjetrovi”.
Po mome misljenju jedan od najljepsih snimaka RTV Sarajeva je pjesma koju je snimio sa Narodnim orkestrom Radio Sarajeva, a to je:

”Oj, djevojko, asik duso”

Nakon Drugog svjetskog rata na njegovom repertoaru su se nasle i novokomponovane narodne pjesme bliske izvornom narodnom melosu. U svojim kompozicijama je i pisac teksta i kompozitor muzike. Cesto je saradivao u tandemu kao pisac teksta ili kompozitor muzike sa Jozom Penavom tadasnjim rukovodiocem Tamburaskog orkestra Radio Sarajeva. Takode je saradivao sa veoma cijenjenim harmonikasem i vodom Narodnog orkestra Radio Sarajeva Ismetom Alajbegovicem-Serbom sa kojim je bio nerazdvojan sve do njegove smrti 28. jula 1987. godine, a na tekstove pisca Safeta Kafedzica je komponovao muziku.
Prva novokomponovana pjesma koju je Zaim zapjevao bila je kompozicija Joze Penave ”Bosno moja poharana”, zatim ”Sarajevo, behara ti tvoga”, koja glasi:

Sarajevo, behara ti tvoga,
znas li reci sta za dragog moga?
Otiso je vec godinu dana,
ja ga cekam tuzna, rasplakana.

Dodi, dragi, milovanje moje,
pa utješi bolno srce moje.
Uzalud je tvoj otac i mati,
kad me, dragi, tvoj pogled ne prati.

Od pomenute pjesme se nije odvajao; uvijek bi je medju prvima stavljao na repertoar. Taj njihov zajednicki biser je u pravom smislu obogatio bosanskohercegovacki narodni melos.
Evo i nekoliko naslova Zaimovih novokomponovanih narodnih pjesama: ”Slavuj pjeva na beharli grani”, ”Sve behara i sve cvijeta”, ”Ne pitaj me stara majko”, ”Nekada sam sevdisao”, ”Sto je lijepo vrelo Moscanice”, ”Na derdefu vezak veze Fata”, ”Imam dragu u sokaku mome”, ”Srusila se kula i kapija”, ”Sinoc gledam sjajnu mjesecinu”, ”Zašto si me majko rodila”, ”Sjecas li se draga proslog ljeta”, ”Mrkonjicu, rodni grade”, ”Kada dodem rodnom kraju”, ”Oj, jeseni tugo moja”, ”Moj sokole, sine od zakletve”, ”Boluje mi moja draga”, ”Da sam sjajna mjesecina”, ”Kad u basci zaspu djul behari”, ”Azemina”, ”Ne cekaj me niti sanjaj”, ”Znas kad sam ti ljubav darovala”, ”Kad aksam dode u mahalu staru”, ”Nije zlato sve što sija”, ”Pokraj Jajca tece voda Pliva”...

Za cijeli svoj zivot drugovanja sa narodnom muzikom dobio je mnoga priznanja. RT Sarajevo je snimila i u nekoliko repriza emitovala jednosatnu emisiju o Zaimu Imamovicu pod nazivom ”Covjek i vrijeme”. Nastupao je s mnogim veteranima narodne muzike, u prvoj emisiji RTV Sarajeva pod nazivom ”Sijelo na vrelu Bosne”, te u serijalu ”Price o starim gradovima” i u posljednjem serijalu emisija pred sami rat 1992. godine pod nazivom ”Meraklije” urednika Vehida Gunica i muzickog urednika Spasoja Beraka-Spase. U ovom serijalu je imao nekoliko svojih numera odmah u pocetku emisije, a u podnaslovu ”Pjesme srca”. Nastupao je i snimao audio kasete, gramofonske ploce pjevajuci sa svojim sinom Nedžadom.

Ucesnik je mnogih festivala, narocito festivala ”Ilidza” na kojima nikada nije ostajao bez priznanja i nagrada zirija ili publike. Na festivalu ”Ilidza 1969. godine” uz poznate muzicke strucnjake postaje i sam clan zirija. Na vrhuncu karijere snimio je bezbroj lijepih pjesama za arhiv Radio Sarajeva. Medu njima je i pjesma ”Lov lovio Muhareme”. Na melodiju davno nastalu u narodu, pjesnik Safvet-beg Basagic darovao je tekst, a Zaim svoju interpretaciju ”Evo ovu rumen ruzu”. Sa ovom pjesmom Zaim se proslavio i smatrao je draguljem nase bastine.

U rano proljece, kad sve cvijeta i behara, kada je Hercegovina najljepsa cesto je Zaim posjecivao Pocitelj, darovao mu je i pjesmu ”Pjesma Pocitelju”. Pored bosanskohercegovackih sevdahlinki pjevao je i pjesme drugih naroda. Narocito mu je bio blizak melos sandzackih muslimana. Posebno nam je dokazivao da je jedna od sandzackih bisera pjesma ”Kafu mi draga ispeci oh aman, aman, duso za mene”, koja je prvo bila interpretirana od crnogorskog pjevaca Zejbe Pekusica, zatim malo preuredena muzicki od Predraga Gojkovica-Cuneta iz Beograda, pa do izvedbe ”Pljevaljskih tamburasa”. Istu je Zaim uvrstio u svoj repertoar.

Nastupao je na dosta koncerata u duetu sa Nadom Mamulom; u dijalogu je snimio nekoliko pjesama sa prvom damom sevdaha Izetom Selimovic-Bebom. A to su pjesme: ”Hajde duso da asikujemo”, ”Evo mene u tom kolu” Sa Nadezdom Cmiljic i grupom pjevaca u dijalogu pjeva ”Hercegovacku zdravicu”. Pjevao je sa Safetom Isovicem, te Milom Petrovicem ”Zvijezda tjera mjeseca”, ”Igrali se konji vrani”, te u duetu sa Milom Petrovicem ”Zelen lišce goru kiti” (Djure Jaksica). Cesto je nastupao u mjesovitoj grupi narodnih pjevaca koja je djelovala u Radio Sarajevu izmedu sezdesetih i sedamdesetih godina.

Negdje pedesetih godina u tvornici ”Jugoton” iz Zagreba, za nepuna tri dana snima trideset tri pjesme na petnaestak gramofonskih ploca i jednu LP plocu koje su bile vrlo krhke kvalitete (78 okretaja).

Pojedinci u Radio Sarajevu su se prije rata 1992. godine neodgovorno ponasali prema stvaralastvu Zaima Imamovica, ali i drugih solista. Mnogi arhivski snimci su unisteni, jedva je ostala emisija od petka, 2. oktobra 1964. godine u trajanju od 20 minuta, a pod nazivom ”Govore o sebi, pjevaju za vas” (O Zaimu Imamovicu, urednik Zvonimir Nevzala).

O Zaimu su spjevane i pjesme za njegova zivota. Jedna od takvih je i ”Kad zapjeva Bosna nasa” (autora Jovice Petkovica) a u izvedbi na gramofonskoj ploci (45 okretaja) pjeva Muhamed Pasic-Masura.

Poznati pjesnik i prevodilac Sinan Gudzevic, koji je rastao negdje na visokom Pesteru, ponesen i odusevljen Zaimovim pjevanjem, prilikom posjete Zaimu rekao je: ”Zamisljao sam da ziva ljudska legenda, Zaim Imamovic, zivi u svili i kadifi, kad ono tamo, Zaim zivi skromno kao i svi smrtnici. On je, bolan, pravi rodjeni, autenticni narodni umjetnik...” Sinan mu je posvetio i jednu od svojih pjesama.

Pjesma Zaimu Imamovicu

Zaime,
Svi vole da pjevas
iz grudi,
da se svuda cujes,
a usta ne otvaras...

Pred kraj života necujno se povukao. Tiho je drugovao s pjesmom ciji je i autor:

Bosno moja plemenita,
U mladost me vrati,
Ja cu tebe za zivota,
S’ pjesmom darivati...

U ratu 1992. godine pa do smrti Zaim je prezivljavao. To su za njegovu starost, iscrpljenost i zdravstveno stanje bili veoma teski dani. Prica se da se za vrijeme rata, snalazio, te dolazio u kolega i prijatelja da trazi hranu, te da je svoju harmoniku nosio na pijacu da je proda kako bi prezivio (sedmicni list ”Ljiljan” 1995. godine).

Posljednji stihovi pjesme ”Bosno, moja plemenita” kaze srce umjetnika se umorilo, iscrpilo i napatilo, prestalo je da kuca u Sarajevu, gdje je pokopan u gradu u kojem je proveo najveci dio zivota. Ostalo nam je sjecanje na Zaima – evergrina u narodnoj muzici. Za sve mu hvala.

Nakon njegove smrti izdata je knjiga pod naslovom ”Slovo o Zaimu”, u prilogu 10 audio kaseta njegovih najboljih interpretacija pohranjenih u rucno rezbarenoj drvenoj sehari.

Zaim Imamovic - Kolekcija


Zaim Imamovic - Aj odkako sam sevdah svezo
Zaim Imamovic - Ajsa
Zaim Imamovic - Alija se do jezera krade (Alajbegovic- Petkovic)
Zaim Imamovic - Azemina (Ilidza '67)
Zaim Imamovic - Bez mira i sna
Zaim Imamovic - Bol boluje mlado momce
Zaim Imamovic - Boluje mi moja draga
Zaim Imamovic - Bosno moja divna mila
Zaim Imamovic - Bosno moja plemenita 1
Zaim Imamovic - Bosno moja plemenita 2
Zaim Imamovic - Bre devojce lepa momo
Zaim Imamovic - Cempres viti
Zaim Imamovic - Cemu srce da se nada
Zaim Imamovic - Cesto mladjan prosetah kraj Drine
Zaim Imamovic - Cijele noci, ladovina
Zaim Imamovic - Cudila se aman ja
Zaim Imamovic - Cvetala mi ruza na pendzeru
Zaim Imamovic - Da ja imam ata svog
Zaim Imamovic - Da sam sjajna mjesecina
Zaim Imamovic - Da sam sretan, 1971
Zaim Imamovic - Da sam zora (Sabor 1967)
Zaim Imamovic - Djela Fato, djela zlato
Zaim Imamovic - Djevo, djevo sto mi ljubav kratis


Zaim Imamovic - Djevojka sokolu zulum ucinila
Zaim Imamovic - Djevojka vice s visoka brda
Zaim Imamovic - Djul Fatima
Zaim Imamovic - Doci cu ti u proljece
Zaim Imamovic - Dva djecaka
Zaim Imamovic - Dvije su se vode zavadile, 1957
Zaim Imamovic - Dzenana
Zaim Imamovic - Evo ovu rumen ruzu
Zaim Imamovic - Evo srcu mom radosti 1,(Serbo)
Zaim Imamovic - Evo srcu mom radosti 2
Zaim Imamovic - Gdje si da si moj golube
Zaim Imamovic - Gledaj me draga
Zaim Imamovic - Gledasmo se u proljece,1968
Zaim Imamovic - Haj kolika je vis Travnika Bojna
Zaim Imamovic - Haj od kako je BanjaLuka postala
Zaim Imamovic - Haj od kako sam sevdah svezo
Zaim Imamovic - Haj u Agana
Zaim Imamovic - Haj vino piju dva mila jarana
Zaim Imamovic - Hajdemo draga, lugu zelenome 1 (bez muzike)
Zaim Imamovic - Hajdemo draga, lugu zelenome 2
Zaim Imamovic - Hocu da zivim
Zaim Imamovic - Ikindija sunce zalazase
Zaim Imamovic - Il je vedro il oblacno


Zaim Imamovic - Imam dragu u sokaku mome
Zaim Imamovic - Ime tvoje draga necu spomenuti
Zaim Imamovic - Ismihana duso moja
Zaim Imamovic - Izidjider Fato 1 (starija)
Zaim Imamovic - Izidjider Fato 2
Zaim Imamovic - Ja iskopah bunar u avliji
Zaim Imamovic - Ja se pitam (Uzivo)
Zaim Imamovic - Ja se pitam
Zaim Imamovic - Ja zagrizoh sareniku jabuku
Zaim Imamovic - Jel ti zao sto se rastajemo
Zaim Imamovic - Jel ti zao sto se rastajemo (Arhiva)
Zaim Imamovic - Kad aksam dodje -Ilidza '73
Zaim Imamovic - Kad bi znala kono moja.wma
Zaim Imamovic - Kad ja podjem draga iz Sarajva grada
Zaim Imamovic - Kad ja podjoh na Bembasu
Zaim Imamovic - Kad sam bio mladjan lovac ja.wma
Zaim Imamovic - Kad u basti zaspu djul behari
Zaim Imamovic - Kada dodjem rodnom kraju
Zaim Imamovic - Kada prodjes pored mene
Zaim Imamovic - Kahvu mi draga ispeci
Zaim Imamovic - Kasno prodjoh gorom Romanijom
Zaim Imamovic - Kazi druze bol i jad
Zaim Imamovic - Kazi, Namko, odkud ti


Zaim Imamovic - Kisa pada rosna trava
Zaim Imamovic - Klice vila sa Mostarskih stina
Zaim Imamovic - Kolika je Jahorina planina
Zaim Imamovic - Kolika je seher Banja Luka
Zaim Imamovic - Kolika je ta na moru galija
Zaim Imamovic - Kolika je u Prijedoru carsija
Zaim Imamovic - Koliko je sirom svijeta
Zaim Imamovic - Konj zelenko rosnu travu pase
Zaim Imamovic - Konja kuje Dizdarevic Meho
Zaim Imamovic - Konja vodim, pjeske hodim
Zaim Imamovic - Kono moja
Zaim Imamovic - Kradem ti se
Zaim Imamovic - Kraj pendzera Jusuf stari, 1966
Zaim Imamovic - Kraj tanana sadrvana
Zaim Imamovic - Kud se spremas
Zaim Imamovic - Lijepa je Azemina nekad bila
Zaim Imamovic - Ljubicice ne cvetaj na bregu
Zaim Imamovic - Ljubimo se dan i noc,1968
Zaim Imamovic - Lov lovio Muhareme 1(starija)
Zaim Imamovic - Lov lovio Muhareme 2
Zaim Imamovic - Mehmeda majka budila
Zaim Imamovic - Mislio sam svaki dan
Zaim Imamovic - Moj asiku, reko si mi doci


Zaim Imamovic - Moj golube
Zaim Imamovic - Moj jarane
Zaim Imamovic - Moj Milane
Zaim Imamovic - Moj sokole 1
Zaim Imamovic - Moj sokole 2
Zaim Imamovic - Moj zumbule 1
Zaim Imamovic - Moj zumbule 2
Zaim Imamovic - Moscanice vodo plemenita
Zaim Imamovic - Mrkonjicu rodni grade
Zaim Imamovic - Mujo kuje konja po mjesecu
Zaim Imamovic - Na djerdjefu veze Fata
Zaim Imamovic - Na livadi na serdzadi
Zaim Imamovic - Na obali Drine
Zaim Imamovic - Ne cekaj me niti sanjaj
Zaim Imamovic - Ne pitaj me stara majko
Zaim Imamovic - Ne tuguj draga
Zaim Imamovic - Ne zivi se tristo ljeta,1971
Zaim Imamovic - Negdje u daljine
Zaim Imamovic - Nekad si pod suncem,1971
Zaim Imamovic - Nekada sam sevdisao
Zaim Imamovic - Nema hlada bez Mocevca grada
Zaim Imamovic - Nemoj da se udas draga,1971
Zaim Imamovic - Nesretan sam majko


Zaim Imamovic - Noci puste
Zaim Imamovic - O jeseni,tugo moja
Zaim Imamovic - O moje mlado gledanje
Zaim Imamovic - Od kako sam sevdah svezo
Zaim Imamovic - Odjekuje gora Romanija
Zaim Imamovic - Odkad tebe nema
Zaim Imamovic - Odkako si tudja zena
Zaim Imamovic - Oj djevojko
Zaim Imamovic - Oj Ilidzo (Ilidza '66)
Zaim Imamovic - Oj Kozaro, planino zelena
Zaim Imamovic - Oj Zumreto duso moja
Zaim Imamovic - Okreni se niz djul bascu
Zaim Imamovic - Okrenuh se svugdje tama
Zaim Imamovic - Oprosti mi zlato moje.wma
Zaim Imamovic - Po gradini mesecina sija meka
Zaim Imamovic - Po mojoj basti zumbuli cvjetaju
Zaim Imamovic - Pod bregom se jela razgranala
Zaim Imamovic - Pod prozorom procvjetala ruza
Zaim Imamovic - Pod skocicem trava pogazena
Zaim Imamovic - Pod Tuzlom se zeleni meraja, 1957
Zaim Imamovic - Podkozarka,1973
Zaim Imamovic - Pokraj grada Sarajeva
Zaim Imamovic - Pokraj Jajca tece voda Pliva,1964


Zaim Imamovic - Poranih jutros u ranu zoru
Zaim Imamovic - Prolazna je ljubav svaka
Zaim Imamovic - Raslo mi je badem drvo 1
Zaim Imamovic - Raslo mi je badem drvo 2
Zaim Imamovic - Razbolje se zlato neharato
Zaim Imamovic - S livu mi stranu kraj srca
Zaim Imamovic - Sabah zora
Zaim Imamovic - Sam na svijetu
Zaim Imamovic - Sarajevo behara ti tvoga
Zaim Imamovic - Sarajevo divno mjesto
Zaim Imamovic - Sarajevo na Visoku gledu
Zaim Imamovic - Sedamdeset i dva dana
Zaim Imamovic - Sini, sini, sjaj mjesece
Zaim Imamovic - Sinoc gledam sjajnu mjesecinu
Zaim Imamovic - Sinoc kad sam poso u lov na jelene
Zaim Imamovic - Siroce sam, na sve mi se zaluje
Zaim Imamovic - Sitna knjiga zalosti
Zaim Imamovic - Sjecas li se, draga, proslog ljeta
Zaim Imamovic - Sjesac li se kad si lani
Zaim Imamovic - Soko mi leti visoko
Zaim Imamovic - Spavas li kcerko
Zaim Imamovic - Srusila se kula i kapija
Zaim Imamovic - Stani Drino vodo


Zaim Imamovic - Sto je lijepo vrelo Moscanice
Zaim Imamovic - Sto li mi se Radobolja muti 1
Zaim Imamovic - Sto li mi se Radobolja muti 2 (T.O.+Serbo) arhiva
Zaim Imamovic - Sto li mi se Travnik zamaglio
Zaim Imamovic - Svaka ptica sa crvkutom
Zaim Imamovic - Sve behara i sve cvjeta
Zaim Imamovic - Svud je kisa svud je blato
Zaim Imamovic - Tajna ljubav
Zaim Imamovic - Tebi pjevam
Zaim Imamovic - Telal Vice Po Hercegovini
Zaim Imamovic - Tiho zbori zelen gora
Zaim Imamovic - Tiho, tiho jablanovi
Zaim Imamovic - Titrala se djevojcica
Zaim Imamovic - Tjeraj ladju od kraja
Zaim Imamovic - Trazim te draga
Zaim Imamovic - Trebovicu vise Sarajeva
Zaim Imamovic - U bosanskom malom selu
Zaim Imamovic - U Bosni se podignula raja
Zaim Imamovic - U Gradisci na obali Save
Zaim Imamovic - U Seheru kraj bistra Vrbasa
Zaim Imamovic - U Stambolu na Bosporu
Zaim Imamovic - U svijetu sam zivot ostavio
Zaim Imamovic - U tom polju Drenopolju

Zaim Imamovic 9
Zaim Imamovic - Uzalud je plakat draga,1968
Zaim Imamovic - Vec odavno ja ne ljubim
Zaim Imamovic - Vihor ruzu niz polje tjerase
Zaim Imamovic - Volim je volim
Zaim Imamovic - Volim te jedina, 1971
Zaim Imamovic - Volio sam curu plavu
Zaim Imamovic - Vozila se po Vrbasu ladja
Zaim Imamovic - Vracam ti se draga
Zaim Imamovic - Vraticu se majko, 1971
Zaim Imamovic - Vratnik pjeva
Zaim Imamovic - Zadnja sjeta
Zaim Imamovic - Zalite me svi moji jarani,1968
Zaim Imamovic - Zaprosio Alija 1
Zaim Imamovic - Zaprosio Alija 2 (T.O.Makse Popova)
Zaim Imamovic - Zarkog sunca i topline
Zaim Imamovic - Zasto me ne volis (Ilidza 1967)
Zaim Imamovic - Zasto si me majko rodila 1
Zaim Imamovic - Zasto si me majko rodila 2
Zaim Imamovic - Zelio sam ljubav pravu
Zaim Imamovic - Znas li da te dusa sanja
Zaim Imamovic - Zora svice, zora rudi
Zaim Imamovic - Zvijezda goni mjeseca
Zaim Imamovic - Zvjezda tjera mjeseca


Zaim Imamovic i Mile Petrovic - Na obali Drine
Zaim Imamovic i Mile Petrovic - Pjesma starom Pocitelju
Zaim Imamovic i Nada Mamula - Oj djevojko hercegovko
Zaim Imamovic i Nada Mamula - Oj, devojko smederevko
Zaim Imamovic i Nada Mamula - Sarajcice hajdemo
Zaim Imamovic i Nada Mamula - Smederevska jesen dodje
Zaim Imamovic i Nadezda Cmiljic - Zdravica iz Hercegovine
Zaim Imamovic i Nedzad Imamovic - Ja se pitam
Zaim Imamovic i Nedzad Imamovic - Oj sudbino ja te pitam
Zaim Imamovic i Nedzad Imamovic - Prolaze dani nase srece
Zaim Imamovic i Nedzad Imamovic - Razbolje se srce moje
Zaim Imamovic i Nedzad Imamovic - Sjecas li se draga ti
Zaim Imamovic i Nedzad Imamovic - Stara Staza
Zaim Imamovic i Nedzad Imamovic - Zelan lisce goru kiti
Zaim Imamovic i Nedzad Imamovic - Zora rudi, dan se bijeli
Zaim Imamovic i Radmila Jagodic - Da sam nesto, prelijepa Camka
Zaim Imamovic i Radmila Jagodic - Hercegovko 1
Zaim Imamovic i Radmila Jagodic - Hercegovko 2
Zaim Imamovic i Safet Isovic - Hej soferi
Zaim Imamovic i Safet Isovic - Koja gora razgovora nema
Zaim Imamovic i Safet Isovic - Meha majka
Zaim Imamovic i Safet Isovic - Moj jarane,1969
Zaim Imamovic i Safet Isovic - Nasa lijepa Samka
Zaim Imamovic i Safet Isovic - Nikome te nedam,1969
Zaim Imamovic i Safet Isovic - Pogledajte sta mi fali
Zaim Imamovic i Safet Isovic - Prijatelju moj,1969
Zaim Imamovic i Safet Isovic - Stara staza
Zaim Imamovic i Safet Isovic - Zelen lisce 1
Zaim Imamovic i Safet Isovic - Zelen lisce 2
Zaim Imamovic i Safet Isovic - Zvjezda tjera mjeseca

TEACHER HVALA ZA OVU KOLEKCIJU STVARNO SI ULOŽIO VELIKI TRUD DA BI OVAKVA KOLEKCIJA IZAŠLA NA OVOM BLOGU. JUGOZVUK TI JE ZAHVALAN DO NEBA!

2 comments:

Unknown said...

Nedostaje pesma "Pluća su mi bolna" Dragiše Nedovića (napisao između ostalih "U lijepom starom gradu Višegradu" i "Prođoh Bosnom kroz gradove"). Himzo je pesmu otpevao tako sugestivno da se povećao broj samoubistava obolelih od tuberkuloze. Po nalogu nadležnih iz KPJ ploča je povučena iz prodaje i duže vreme bila zabranjena. Tek je nakon nekog prijema na kome je Jovanka Broz (takođe obolela od tuberkuloze) zatražila od Nade Mamule da joj otpeva tu pesmu prećutno skinuta zabrana.

Aktivista Neumorni said...

Lepa pričica. Da li možda imaš ti te dve pesme pa da nam pomogneš da imamo BAŠ SVE pesme od dotičnog gospodina.

Takodje bih te zamolio i da odaš malo zahvalnosti onom ko je sve ovo skupio i postavio ovde a to je, priznaćeš bio zaista ogroman trud zar ne?