NACRTNA GEOMETRIJA

10 December 2015

ADAMOV AND COMPANY 1926






Dragi moji samoupravljači i samoupravljačice (nekad bilo jebiga) za vas malo starine iz doba Kraljevine SHS kad se na ovimprostorima stvarala itekakao dobra muzika, i na nama blogerašima-blogerima-blogojevcima i svakakvim ostalim stvorenjima koji vole stare snimke da sakupljaju i šeruju dalje a ne da ih čuvaju kao najcrnje cicije, da cicije st emnogi od vas koji dolazite ovde. Danas slušamo ADAMOV AND COMPANY tko god to bio a iz Ameriku je. A da biste to čuli moraćete da odete na moj drugi čuveni sajt gde se sluša samo muzika iz perioda od pojave ploča do 1970. Tako sam ja to odredio, samo slušamo veoma stare ploče tamo, na  
STAROM GRAMOFONU

NENADE ADAMOVE možda je tebi ovaj čovek neki tvoj rodjak? To treba istražiti ! 
Nenad Adamov je jedan veoma veliki ljubitelj ovog blesavog bloga.

4 comments:

Nenad Adamov said...

link ne radi, pozdrav

Aktivista Neumorni said...

he he he eh eh LINK RADI samo treba da odeš dole na drugi link prijatelju! Al sam vas prešao jebote?

Nenad Adamov said...

Da, bio na tom drugom linku i pise file not found. Sada pokusao sa XP i radi.

Nenad Adamov said...

Ne verujem da je rodjak,mada ima dosta ljudi sa tim prezimenom u okolini. Nemam nikog u Americi, pozdrav!