PRODAJE SE VELIKO LEPO IMANJE U SOKOBANJI

PRODAJE SE VELIKO LEPO IMANJE U SOKOBANJI
Lepo imanje na brdu iznad SOKOBANJE na prodaju ili zamenu. Moguća gradnja ili obnova lepe stare vile. Moguć svaki dogovor.

NACRTNA GEOMETRIJA

26 April 2013

ISMET KRCIĆ Kolekcija za pamćenje




ISMET KRCIC

Ismet Krcic - Bejturane jado
Ismet Krcic - Bjelasicom
Ismet Krcic - Caj goro lane moje
Ismet Krcic - Crnogorka 1
Ismet Krcic - Crnogorka 2
Ismet Krcic - Devojacke suze
Ismet Krcic - Dje se cuje to veselje
Ismet Krcic - Djetici
Ismet Krcic - Docekaj mi majko svate
Ismet Krcic - Ja uranih jutros rano
Ismet Krcic - Jabuka od zlata
Ismet Krcic - Jedno jutro u svitanje zore
Ismet Krcic - Jos ne svice rujna zora
Ismet Krcic - Ljepoto moja
Ismet Krcic - Majko crnogorska
Ismet Krcic - Mlad se momak
Ismet Krcic - Mocevcicu, mali Carigrade
Ismet Krcic - Momce crnogorce
Ismet Krcic - Oj devojko, duso moja
Ismet Krcic - Oj djevojko Milijana
Ismet Krcic - Oj jabuko, zeleniko
Ismet Krcic - Oj Kotorska boko mila
Ismet Krcic - Oj lijepa Crna Goro
Ismet Krcic - Oj ponosni Titograde
Ismet Krcic - Oj, svijetla majska zoro
Ismet Krcic - Oj, vesela veselice
Ismet Krcic - Polece soko sa vite jele
Ismet Krcic - Pomracina cijelo selo spava
Ismet Krcic - Poranila Jagoda na vodu 1
Ismet Krcic - Poranila Jagoda na vodu 2
Ismet Krcic - Pustio sam brkove
Ismet Krcic - Rodni grade pokraj Lima
Ismet Krcic - Sestra mi je porucila
Ismet Krcic - Sivi sokole prijatelju stari
Ismet Krcic - Stara varos
Ismet Krcic - Stari dzeferdar
Ismet Krcic - Tekla voda na valove
Ismet Krcic - Visidore i plavska jezera
Ismet Krcic - Zaljubi se momce crnogorce
Ismet Krcic - Zeto hladna
Ismet Krcic - Zora zori, dan se bijeli
Ismet Krcic - Titograde moj


LJUPČE se razigrao pa nam šalje i ovakav komplet vredan hvale. Samo nastavi tako. A i vi ostali bi trebalo da ste "u igri". Ovo treba da vam je uzor. OBNOVIĆEMO OVU LEPU I NADASVE DETALJNU KOLEKCIJU PESAMA OVOG POZNATOG PEVAČA NA OVOM BLOGU TEK ONAKO DA SE LJUBITLEJI OVOG BLOGA I NARODNE MZIKE MALO RAZGALE U OVA HLADNA ZIMSKA JUTRA. ТАКОЂЕ ОВО РАДИМО ДА СЕ ПОДСЕТИМО НАШИХ ДОНАТОРА КОЈИ СУ ПОДИЗАЛИ НИВО ОВОГ БЛЕСАВОГ БЛОГА КОЈИ ВОЛИ ДА СЕ БАВИ ЗВУЦИМА ЈУГОСЛАВИЈЕ.

и с м е т к р ц и ћ

još jedan lep link


No comments: