NACRTNA GEOMETRIJA

04 June 2013

VOJNA PARADA 1975


1 MAJ je odavno prošaoa ali evo zalomilo se da sam ovih dana naišao na ovako zanimljvu kasetu iz nekog davnog doba kad su parade bile jedna od manifestacija koje su išle za vreme majskih praznika. Veoma lepo vreme. Ja sam uvek išao da gledam parade jer je to stvarno bilo lepo vreme i predstavljala se naša država u punom sjaju. Nema veze što je to sve posle nestalo u plamenu i pepelu. Izdajnička stoka u našim redova je želela taj raspad tada. Danas ti izdajnici kukaju nad svojom sudbinom u modernom svetskom poretku. Ko ih ferma sada jel tako? SAMI SU TO TRAŽILI. Na neki način mi je drago što sada kukakju i zapomažu i traže da obavezno imaju upliva na srpsko tržište. E to im ne treba dati.

Kaseta je iz one privatne kolekcije o kojoj smo već pričali, odnosno ja jer vi ćutite kao mule.



No comments: