PRODAJE SE VELIKO LEPO IMANJE U SOKOBANJI

PRODAJE SE VELIKO LEPO IMANJE U SOKOBANJI
Lepo imanje na brdu iznad SOKOBANJE na prodaju ili zamenu. Moguća gradnja ili obnova lepe stare vile. Moguć svaki dogovor.

NACRTNA GEOMETRIJA

01 August 2014

ZANA 1981 Loše vesti uz rege za pivsku flašu


LEPA STARA PLOČA modernog zvuka 80-tih kako JUGOSLAVIJE tako i ostalog sveta. TO mislim ozbiljno.Elem maćka zvana Zana Nimani osim što je imala odličan glas imala je i lep stas tkao da je ta kombinacija GLAS/STAS pretvorila ovu lepojku u veliku kultnu zvezdu jugoslovenske poprock scene.

Oov je jedan od opakijih albuma iz njihovog opusa i iznenadjen sma i sam kad sam "skidao" ovu ploču da ima modernih ritmova i panka i Blondie i svega što treba za jednu veliku grupu!


8 comments:

Sergej said...

Evo ovo je za Opatiju.
http://www30.zippyshare.com/v/29224451/file.html
Pozdrav

Aktivista Neumorni said...

IMA NEKA GREŠKA ajde opet!

Sergej said...

Pokušao sam ga skinuti i radi mi odlično.

Sergej said...

NEMA GREŠKE!

Sergej said...

Kada ču dobit Opatiju?
Zar ti link nije u redu?

Unknown said...

A kad se setim koliko su se srozali kasnije i kad su počeli snimati samo smeće...

Sergej said...

Zašto mi ne odgovoriš?

Aktivista Neumorni said...

Nemam sad vremena da tražim taj album. BUDI STRPLJIV!