NACRTNA GEOMETRIJA

09 December 2011

ILIJA GENIĆ - Jugoslovenski Duke Ellington

ILIJA GENIĆ

Pre svega aranžer i dirigent a onda i kompozitor i muzičar Ilija Genić nema na internetu ni jednu jedinu fotografiju ni neki bar mali tekst o svom životu. VELIKA SRAMOTA jer je on jedan od dva tri najveća aranžera i dirigenta orkestara u Srbiji i nekadašnjoj Jugoslaviji.

Ova ovde kolekcija
je utoliko interesantna što Ilija aranžira stare gradske pesme u džez maniru sa džez orkestrom PGP RTS-a. Znači jedno drugo vidjenje stare gradske pesme.

Izdanje je sa kasete jer je CD bio jako brzo rasprodat. Dole imamo omot jednog lepog singla koji je možda i uključen u ovaj CD ali ne uzmite to za sigurno. JEDAN OD MOJIH PRVIH POSTOVA kad ste još svi bili mladji i kad ste počinjali da dolazite ovde na ovoj blog neobičnog imena i svrhe. . .


Preuzeću na sebe obavezu da nadjem bar jednu dobru fotografiju ovog muzičara kako bi eto ona krasila ovaj sajt.

5 comments:

autor Milica Stojković said...

Početkom ovog veka izdala sam rimejk LP "U ritmu tanga "u izadnju PGP RTS, rimejk LP koji je snimljen na Kolarcu za svetsku gramofonsku kuću Philips u prošlom veku. Ta muzika je realizovana na Kolarcu zbog akustike a svirali su sami koncertmajstori Beograda i ja sam bila jedina žena,prva violina (24 godine) u tom sastavu Gudačkog zabavnog orkestra Ilije Genića.Recenziju u listu "Politika" napisao je Raško Jovanović a snimljena je u emisiji RTS "Nedeljom uveče" ILIJA BACKO GENIĆ - SERBIAN KING OF TANGO koju sam postavila na YOUTUBE:https://www.youtube.com/watch?v=rVDIX2Xb0_4

autor Milica Stojković said...

Ima fotografija Ilije,Baćka, Genića u mojoj knjizi "Bila sam svedok "MUzička produkcija RTS 1976-1002" u izdanju RTS a može da se kupi u prodavnici PGPRTS na Zelenom vencu u Beogradu a i na štandu RTS na Beogradskom sajmu koji se u jesen održava svake godine

Aktivista Neumorni said...

Draga gospodjo Stojković vi ste deo jedne istorije Jugoslavije.
Gde bih mogao da nadjem taj album koji ste izdali?

Unknown said...

Posedujem,najverovatnije,prvo izdanje ove ploce u fantasticnom stanju.Ne mogu da nadjem nikakve podatke o njoj na netu.Omot je kartonski i naslovna strana ne sadrzi dvoje koji igraju tango,vec neku cudnu sliku sa natpisom iznad iste..Neobicno je to sto je nslovna odstampana naopako.Jeli vam poznato?Ako zelite,mozete me i kontaktirati.0629615074 Dejan

Aktivista Neumorni said...

Ovo gore prvo da razjasnimo je singl!!!
ALbum izgleda sasvim drugačije ko na to mislite.
Inače ja vam se javljam na telefon a vi ne odgovarate