NACRTNA GEOMETRIJA

09 December 2011

LEB I SOL uživo u Zagrebu 1989


Ovo je jubilarni 200-ti post ovde, tako da sam odlučio da čujemo nešto ekstra a to je upravo ovo. LEB I SOL su tada, 1989, bili u punom naponu energije i instrumenatlne virtuoznosti iako je tada bilo itekako dobrih instrumentalnih grupa u Jugoslaviji. Pomenimo smao SEPTEMBAR.

Ovo je koncert održan u Zagrebu, verovatno u Lisinskom ali to nek kaže onaj koji je tamo bio. Slik anemam ako ima iko sliku sa TOG koncerta nek priloži. Inače sramota je da takav bend nema nikakav sajt koji uredjuju fanovi, jer bi taj sajt sigurno vrveo od fotos, datuma bivših koncerata i slično.

SPISAK PESAMA sa Zagrebačkog koncerta izgleda ovako:

Čuvam noć od budnih-Ima jedno nešto-Istok Zapad-
Jovano Jovanke-Kao kakao-Kumova slama
-Mamurni ljudi-Romansa-Si zaljubiv eno mome

Jedan od najstarijih postova ovde na ovom blogu iz vremena kad sam ga otvarao i kad sam se uigravao sa koncepcijom šta treba držati ovde. Kad sam uvideo da je jugoslovenska diskografija ograničena stvar okrenuo sam se svim ZVUCIMA JUGOSLAVIJE koje smo slušali kao mladi i kao takve ih obnavljam ovde i dan danas. Jedan od stvari koje volim je postavljanje "živih" snimaka grupa i ansambala jer je to sve deo našeg odrastanja. Ovo je veoma redak snimak, sad više ne jer se obnavlja, ali ipak možemo da ga slušamo samo ovde. ŽIVELI!

No comments: