NACRTNA GEOMETRIJA

04 October 2013

Podsećanje na JOVANA JOVIČIĆA


NAPUSIO NAS JE NAJVEĆI GITARISTA JUGOSLAVIJE ZAUVEK i ostavio nam u amanet sećanje na njega. A to sećanje zadire duboko u JUGOSLAVIJU i društvo koje smo nekad gradili. Ovakvih renesansnih ljudi u JUGI je bilo veliki broj. Još jedna velika ličnost njegovog kalibra i renesansnih karakteristika je DUŠKO CVEJIĆ ali o njemu posebno.

Dakle da se samo podsetimo gospodin JOVAN JOVIČIĆ je bio i redovan prosfesor Elektrotehničkog fakulteta u Beogradu i to u vreme kad sam ja upisao arhitekturu. Prvo što sam uradio je to da sidjem dole na elektrotehniku i ošacujem kancelariju najvećeg gitariste sa ovih prostora ikada. I bila je tu sa skromnim nazivom imena i prezimena našeg dragog gitariste i naznakom "profesor".

U svakom sučaju danas ćemo se pozabaviti njegovim sviranjem i pustiti emisiju radija Beograd koja je išla dan posle njegove smrti. Preterano kratka ali jezgrovita ova emisija vrvi nekim snimcima koje ja nisam do sad čuo. Uključio sam se kasno pa fali jedno 5-6 minuta ali to nema veze.






No comments: