NACRTNA GEOMETRIJA

05 October 2013

NATAŠA VELJKOVIĆ 1989 Klavir


KAKVO LEPO ČEDO? Zaista gajimo i lepe muzičare kalsične muzike. Znate i samo koliko su to ružni ljudi i koliko su tek smešno obučeni svi koji se bave kalsičnom muzikom ali naši jugoslovenski artisti sa klasične estradne scene tog doba su izgledali fantastično. No ovo lepo čedo i svira tek odlično.

Danas u paketu na istom postu (što je samo moguće na JUGOZVUKU - Ima se može se) imate čak dva fajla. Jedan je sa njene lepe ploče sa mojim omiljenim autorom RAVELOM a drugi fajl je sa RADIJSKE EMISIJE o njoj koja je bila ove godine nećete verovati.


Ovaj sajt je uvek gajio dobru kalsičnu muziku JUGE i zahvalan sam svima koji je nabave. No to niko ne nabavlja, niko mi ne šalje, JAKO STE SEBIČNI KAO POSETIOCI, ali ja to radim sam - kupujem ovakve albume i onda imam materijala za sve ovo. Nije meni važno da od vas siromašaka i sebičnjaka dobijem neki album na poklon ali da znate da od sad ide ovo pravilo.
KO TRAŽI OBNAVLJANJE LINKA MORA DA POLOŽI JEDAN ALBUM NA JUGOZVUK!

No comments: