PRODAJE SE VELIKO LEPO IMANJE U SOKOBANJI

PRODAJE SE VELIKO LEPO IMANJE U SOKOBANJI
Lepo imanje na brdu iznad SOKOBANJE na prodaju ili zamenu. Moguća gradnja ili obnova lepe stare vile. Moguć svaki dogovor.

NACRTNA GEOMETRIJA

05 October 2013

NATAŠA VELJKOVIĆ 1989 Klavir


KAKVO LEPO ČEDO? Zaista gajimo i lepe muzičare kalsične muzike. Znate i samo koliko su to ružni ljudi i koliko su tek smešno obučeni svi koji se bave kalsičnom muzikom ali naši jugoslovenski artisti sa klasične estradne scene tog doba su izgledali fantastično. No ovo lepo čedo i svira tek odlično.

Danas u paketu na istom postu (što je samo moguće na JUGOZVUKU - Ima se može se) imate čak dva fajla. Jedan je sa njene lepe ploče sa mojim omiljenim autorom RAVELOM a drugi fajl je sa RADIJSKE EMISIJE o njoj koja je bila ove godine nećete verovati.


Ovaj sajt je uvek gajio dobru kalsičnu muziku JUGE i zahvalan sam svima koji je nabave. No to niko ne nabavlja, niko mi ne šalje, JAKO STE SEBIČNI KAO POSETIOCI, ali ja to radim sam - kupujem ovakve albume i onda imam materijala za sve ovo. Nije meni važno da od vas siromašaka i sebičnjaka dobijem neki album na poklon ali da znate da od sad ide ovo pravilo.
KO TRAŽI OBNAVLJANJE LINKA MORA DA POLOŽI JEDAN ALBUM NA JUGOZVUK!

No comments: