NACRTNA GEOMETRIJA

03 July 2012

PLAMENIH 5, SANJALICE i Saša Popaz

PLAMENIH PET 1 I got you babe (Danijela)
PLAMENIH PET 2 These boots are made for walkin (Danijela)
PLAMENIH PET 3 Danas je divan dan (Danijela)
PLAMENIH PET 4 Ja nekog zelim (Danijela)

SANJALICE 1 Idem u svet
SANJALICE 2 Bez reci
SANJALICE 3 Nemoj reci da me volis
SANJALICE 4 Mi mladi
SANJALICE 5 Marioneta
SANJALICE 6 Znam da ces se vratiti
SANJALICE 7 Haj lili haj lo
SANJALICE 8 Srecni zajedno

SASA POPAZ Daj mi svoju ljubav
SASA POPAZ Nezno mi reci

EVO MALO LETNJE RAZBIBRIGE. Neverovatno koliko je ova beat muzika JUGOSLAVIJE bila dobra i u trendu. Imala je približno isti zvuk kao i ona na zapadu. TO je s toga što su nam muzičari bili školovani a i znali su dobro da sviraju.

LEPOTINJA iz 60-tih
ponovo na ovom blogu

No comments: