NACRTNA GEOMETRIJA

12 January 2012

Ansambl LADO u Lisinskom 2011





Ispunila mi se želja da vidim i čujem LADO kad se pojavio ovaj snimak sa HRT-a u nekoj od prednovogodipnjoj noći. TO je bio momenat da se setim svih najvećih ansambala te naše JUGOSLAVIJE i osetim malo kako je to nekad bilo. Ansambl LADO je bio i ostao jedan od nekolicine najvećih eksjugoslovenskih ansmabala narodne muzike i stvaralaštva. Kvalitetom igre i pojave u narodnim nošnjama samo dokazuju sve to. Drago mi je da je ovako dobro očuvan taj ansambl i da i dalje tako dobro zvuče. Naravno to je sad hrvatski nacionalni ansambl i tužno je videti samo hrvatski nacionalni folklor. U staro vreme svi ansambli su imali širok dijapazon igara sa teritorije JUGOSLAVIJE jer su samo tako mogli da uspeju u inostrastvu, dijaspora je tada bila pretežno jugoslovenskog karaktera.

ALi baš me briga, hteo sam da ih čujem i vidim i uspeo sam, a deo tog prenosim vama jer sam siguran da to do sad niste videli i čuli.

Ансамб Л А Д О



No comments: