NACRTNA GEOMETRIJA

28 December 2011

ZORAN SIMONOVIĆ 1981 Todor aferim


Zoran Simonović, poznato lice nepoznato ime i prezime, tako ga se ja sećam. Uopšte u to vreme 80-tih bilo je u modi imati ovakve monodramatske tekstove u pozorištima koji su naklapali o svemu i svačemu. I ovaj Zoran je to odlično radio. Mislim da je ovo premijera na vaskolikom internetu zato ne morate da žurite, biće on tu dosta.

ТОДОР АФЕРИМ

O njemu malo ima toga da se sazna po internetu ali ako ima, javite. Samo nešto kritikujete a nikad kao česti dolaznici i polaznici ovog prelepog sajta niste malo pomogli (OSIM DONATORA) da se o nečem malo više sazna. Sad će Ljubo da grmne, ne smeš da se hvališ.

Hvaliću se jer sad počinjem čak i da volim svoj sajt, svoje čedo zvano od milošte JUGOZVUK. Sajt gde čuvamo najrazličitije zvukove koje smo vezivali za postojanje JUGOSLAVIJE, lepe države južnih Slovena. Balkanske veoma cenjene države i medjunarodno veoma poštovane. Nedavno čujem degenerik Genšer kao žali što je priznao Hrvatsku. Taj mediokritet i probisvet-baraba ne treba da žali, nije nam loše ni ovako ali će goreti u paklu jer je rasturio jednu državu. Genšerčinu će da probadaju po paklu pa se on starac toga boji pa se sad kao kaje. A djubre je to odmah uradio iako to od njega niko nije tražio. Inače nemci (malim slovom) ostadoše večiti neprijatelj srpskog naroda i to je tako dobro. Bilo bi čudno da su nam postali prijatelji, onda bismo mogli da se zapitamo da nismo i mi postali nacisti kao i oni? Nemci više nisu nacisti? Dajte molim vas, svakim danom se sve više otkriva o toj nadrkanoj državi koja dosta rovari i unoštava današnju Srbiju. GENŠERU ti ćeš ipak u pakao stoko nemačka. A mi, mi ćemo nekako sve ovo preživeti valjda i uvideti da jedni bez drugih ne možemo i valjda shvatiti da pričamo jednim te istim jezikom. Amin!

Dragi dame i gospodo ne očekujte da menjam koncepciju ničega, ni mojih tirada ni izbora, ni vrste albuma, ni način ripovanja, ni način kompresovanja, sve je to deo onoga što ja želim da vam POKLONIM pa to shvatite kao poklon a poklonu se u zube ne gleda! Stara izreka koja postoji na jezicima svih naroda i narodnosti ovog kraja. Shvatite ovo sve kao poklonjeno vama a ne kao moju obavezu vama, nadam se da sam bio jasan. HVALA ZA VAŠE DOLASKE mada bismo se mi i donatori ovog sajta više oduševili da nam zahvalite z aponeke stvari sa ovog nadasve inventivnog sajta.

No comments: