NACRTNA GEOMETRIJA

30 June 2010

GENERACIJA 5 - Nešto kao Best OF


Evo sada nesto cega je do sada bilo bas dosta na Jugozvuku i sto gazda voli da slusa (i ide na njihove koncerte) ali na blogu vise nema živih linkova. Ovo mu dodje kao Best of u mojoj režiji (slika je sa LP Dubler)

HVALA HVALA HVALA Ljupče za ovu lepu kolekciju. Stvarno je dobro sročena i doterana. Gosti ovog bloga treba da su zahvalni TEBI za ovakve lepe donacije.





A ti, Amerika, Boca bez poruke, Brza pruga, Dolazim za 5 minuta, Dubler, Duga ulica, Energija, Izmedju nas,
Javi se, Kasno je sad, Lepotica, Moj andjeo, Na krilima, Na tvom ramenu, Najjaci ostaju, Ne pravi galamu, Nosi je kosava


Generacija 5 - Povedi me u noc, Pseto, Ritam dodira, Rodjen na asfaltu, Samo lazi, Samo moj bol,
Soba hotela, Spakuj se, pozuri, Sta cemo nas dvoje, Stari moj o zivotu i picu, Svemu dodje kraj,
Svira rokenrol, Ti i ja, Ti samo budi dovoljno daleko, Umoran od svega, Vizantija, Zarobljen u snu

Da se prisetimo kako su to radili Ilke i njegovi drugari

No comments: