NACRTNA GEOMETRIJA

01 February 2012

ŽIVAN SARAMANDIĆ 196_ Ruske romanse


ŽIVAN SARAMANDIĆ peva za vas po ko zna koji put na ovom blogu.Pesme su naravno ruske romanse a izvodjenje naravno fantastično.

Sramotno je da ovaj veliki operski pevač nema svoju biografiju na smrdljivojwikipediji.

Lična karta
Datum rođenja: 1939. godine
Mesto rođenja: Beograd
Roditelji: Miodrag i Živka
Zavičaj
Odrastao sam u Aranđelovcu i tamo maturirao. Moji preci su bili poznati kao Saramandići sa Kisele vode. Moj pradeda Živan Saramandić poklonio je zemlju, dobar deo današnjeg parka u Aranđelovcu. Postoji i porodična anegdota da su moje babe listom proklinjale knjaza zato što je „brukao našu kuću i pred bogom i pred ljudima" dovodeći sa mojim dedom Jovanom mlade devojke. PROČITAJ DALJE OVDE

RUSKE ROMANSE

Nažalost ovog divnog umetnika više nema i jako mi je žao da više nećemo moći da čujemo ovaj predivni glas koji je izvanredan i čoveka koji ima ogroman repertoar ovakvih starih i svima dobro znanih pesama. Bog da mu dušu prosti i da ga uznese u raj medju najveće pevače XX veka u europi, Karuza i Šaljapina.HVALA MU!



No comments: