NACRTNA GEOMETRIJA

05 March 2010

DELTA 1989 Bele ladje sna



Voleo sam svojevremeno da preslušavam ova nezavisna izdanja koja su se pojavljivala u vreem raspada Jugoslavije i pre toga. Naime tada su manje grupe koje imaju novca od sponzora izdavale ovakve ploče koje nisu imale u zaglavlju poznate diskografske kuće već logo svog izdavača. Presovanje ploče vršio je za potrebe takvih manjih izdavačkih kuča PGP, Jugoton ili neka velika diskografska kuća.

Pred vama je stvarno relativno skuplja ploča jer je ima u malom tiražu i nije baš dostupna.

Grupa je DELTA a album se zove Bele ladje sna i izdat je 1989 godine od strane VOJVODINA KONCERT-a, firme za koju su se vezivale manje poznate i avangardne grupe. Ovo nam je tražio neki potpuno novi pratilac ovog bloga da nešto ima da piše o njima i tom vremenu. Gospon se zove AMBASADA i voleli bismo kad napiše o jnima nešto to i da nam pošalje ovde da objavimo.

4 comments:

Jo-poletje said...

jel može ovo ponovo da se postavi?

Aktivista Neumorni said...

Postoji obavestenje na blogu da linkove ne vracam.

Jo-poletje said...

radim jednu interesantnu radio emisiju i nase opskurne stvari me interesiraju...ako moze ikako, ja tebi onda nesto posaljem....

www.myspace.com/draganoise

tu je moj info ko sam i sta sam.

hvala unaprijed

Aktivista Neumorni said...

Dakle kad završiš tu svoju emisiju pošalji nam je da je postavimo ovde i reklamiramo te.