NACRTNA GEOMETRIJA

24 May 2020

ZOV SLAVUJA - Kako da istrenirate vašeg (ptičjeg) ljubimca da peva



Da ova ploča je upravo to što piše u naslovu. Dakle kako da uvežbate pomoću snimljenih pesama slavuja vašu ptičicu - ljubimca da peva. Ovo je obezbedio uzgakivač pštica iz Vlasotinaca uz svesrdnu podršku PGP RTB.

Ovo je prosto neverovatno da je ovako edukativna ploča postojala u Jugoslaviji. Ja sam je preslušao i ta muzika stvarno opušta. Danas bi se to zvala ambijentalna ili "new age muzika".

Danas postoje inače CD-ovi sa zvukovima kitova, zvukom noći i slično. E da su znali komunisti da su sa ovom pločom prešli u "new age" pokret?

Vratimo se dakle ovoj najčudnijoj ploči iz JUGOSLAVIJE a to je




2 comments:

Sergej said...

U isto vreme dok si ovo stavljao na blog, ja sam sa svojim prijateljem Petrom v Ljubljani pričao ko, su najbolji pevači na svetu. Moja aduta bila su slavuj i kit.
Čuo si me i hvala ti na ovoj izvanrednoj ploči.
Divan i edukativan blog. Ako pronađem ploču na vinilu, odmah kupujem.

Aktivista Neumorni said...

Neobična i lepa priča, zaista. Hvala i tebi za lepu priču. Ja sam ovu ploču imao do nedavno .