NACRTNA GEOMETRIJA

16 December 2018

PARTIBREJKERS, FLU 15-og maja 1986. godine, Beograd



POKLON ZA 10 godina ovog bloga, poklanjam sam sebi pošto se niko od vas ne seti da pokloni nešto meni za 10 godina vodjena ovog divnog bloga gde svi vi možete da prikupite najrazličitije zvukove JUGE i odete i ne kažete ni HVALA

JAKO JE LOŠA PUBLIKA KOJA DOLAZI OVDE
Dolazite drsko i bezobrazno i samo tražite obnavljanje linkova a kad se ja vam obratim da razmenimo snimke onda je teško sastaviti spisak i "nema veze". Zgubidani Made in YU



01  Hej ti dole u mraku
02 Hej bejbe povezi me na more
03 Kako je teško bez tebe
04 Ona živi na brdu
05 1000 godina
06 Kraljica
07 Ti moraš biti moja
08 Stoj Džoni
09 Ulicni hodac





SLIKA NEMA al ako se ikad negde pojavi dojavite jednostavnom dojavom 
nezahvalnici i zgubidani
NE SEĆAM SE KAD SAM NEŠTO DOBIO OD NEKOGA OD VAS OVDE iako ste vi ti koji šarate po internetu ali vam je teško da sastavite spisak ili izdvojite nešto retko i lepo iz svoje bedne kolekcije i poklonite ovom blogu jadnici! Treba vas sve prijaviti Komitetu da budete izbačeni iz SKJ po kratkom postupku, SBIČNI, SEBIČNI, SEBIČNI odlika je svih naroda i narodnosti bivše Juge sad kad ste u malenim svojim feudalnim državicama.
RAZMENA SNIMAKA JE DOBRODDOŠLA 

2 comments:

Jo-poletje said...

ja bih ti poklonio jedan snimak Đavola koji mi je dao njihov originalni bubnjar...ako hoćeš...nigdje nije objavljeno...javi email

Aktivista Neumorni said...

Evo mog maila koji je naravno predvidiv

jugozvuk@gmail.com

Unapred zahvalan za snimak i gledaću da dobijes nesto za uzvrat!