NACRTNA GEOMETRIJA

28 December 2018

KIM bend ponovo medju nama


POLJUBI ME BRZO ŽURIM
Ljubi me brzo žurim, Ne zna se ko si, Godine, Vozi me, Jugoslavija, Severna melodija, Interludijum
Sjeti me se (singl)

SILVA & KIM
Moje muško, Singapur peva slobodnoj ženi, Novac gospodar, Kost, Žena od voska, Ti i ja Silvijo, Moderni ratnici, Kraljica senzualnih boja, Dama sa vokmenom

ZA KIM ZVONO ZVONI
Prohujalo sa vihorom, Sve i svašta, Volim te kao konja, Jutarnje novine, Zvezdana noć, Da si me pitao ja bih, Daj zaobidji me, Teraj po svom, Samo jedan minut, ??????

Odlična jazz rock grupa sa primesama funka i ostalih ritmova toga doba osamdesetih. Vodja Kire Mitrev poznati je aranžer i kompozitor u to vreme. Stalni član benda je i Vladimir Furduj. Ostali su se menjali od albuma do albuma. Po negde tu je i Josip Boček.

Odličan bend kome
danas nema ni traga na internetu osim ovako po blogovima zaljubljenika u jazz rock i ostale lepote diskografske industrije stare dobre Jugoslavije. Starri link dobro radi

One of the (few) best Yugoslav jazz rock bands in history of former state in the Balkans. The group consists of brass line, rhytm section and backing female vocals. The lead trumpet was by one of the best trumpeters in the Yugoslavia - Kire Mitrev. Drums were played by the best drummer in Yugoslavia Vladimir Furduj (former KORNELYANS member). This is their full collection and including one single which is very rare. Try those links downthere because there are some interesting singles!!! OLD LINK STILL WORKS!

НЕ МОГУ ПРОСТО ДА ВЕРУЈЕМ СМРДЉИВОЈ ГУГЛ СТАТИСТИЦИ?!?!? ОВАЈ ПОСТ ЈЕ ПОСЕЋЕН 5913 ПУТА!?!!? 

8 comments:

Unknown said...

strava je post hvala puno,samo koji je pass??

Unknown said...

jako dobar post..samo koji je pass??

Aktivista Neumorni said...

Pa samo za novajlije na ovom blogu pass je jugozvuk...........

Unknown said...

ljudi... imate njihovog materijala na b92fm sajtu... ja snimio odande sebi ne samo kim band već i sve nešto domaće što nisam mogao da nađem nigde:)

Aktivista Neumorni said...

Pa šta ti misliš Nikola odakle taj materijal nego odavde sa ovog bloga a?
Smešna je tvoja konstatacija da toga ima na (fuck)B92.com...Pa da te podsetim ovo je sajt o ZVUCIMA KOJI PREDSTAVLJAJU JUGOSLAVIJU a B92 nije ništa. TO je puko postavljanje linkova i ništa više.
Idi tamo i ne vraćaj se ovde više uopšte.

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=N6TDxHW7CR0

Anonymous said...

Secam se ovog tamnoputog lika sa izbora Zlate Petkovic za MIS Jugoslavije i banketa koji je usledio u hotelu Srbija u Sumicma... Onda je bio prateci trombon muzicar u pratecem orkestru. Bili smo zajedno u drustvu sa Colom i pok.Pimpekom Davorom iz Sarajeva. Svira super, ali mu je karakter malo drugaciji. Inace to vece na banketu u hotelu bio je otvoreni lov na mlade misice/ucesnice i rezervaciju soba po hotelu, sto je bila ustanovljena praksa za ovavu priredbu. Kire je bi jedan od uspesnijih, sto mu je narvno bio plus. :)

Jedan Starac said...

Ćao svima, već neko vreme pokušavam da nađem bilo šta od grupe Kim, slučajno sam naleteo na ovaj sajt, nisam ni znao da nešto ovako dobro postoji. Pokušavam da skinem ove albume ali link ne radi, da li neko može da mi pomogne, ili da postavi neki funkcionalan link. Hvala unapred, stvarno bi mi puno značilo...