NACRTNA GEOMETRIJA

09 November 2018

DRAŽEN PETRUŠIĆ Ulice (HD snimak)



ALBUM koji ima na sebi izvanrednu muziku, nešto kao SADE na svojim albumima, dakle neki lagani džez neverovatno je otkriće za mene a nadam se biće i za vas. Postupak snimanja je išao preko DVD rekordera tako da ovde imamo посла sa 24-bitnim snimkom u prirodnom obliku dakle WAV obliku. Možete od ovoga napraviti savršen CD i slušati ga ovako preko plejera kao ja.
Muzika je, rekao sam, izvanredna nešto kao sa albuma INCOGNITO ili SADE, pesme koje je napisao ovaj momak su takodje izvanredne, davno nisam nešto ovako preslušavao a da bude i otkriće i za mene. Muzičari su sam krem džez scene Zagreba u doba Socijalističke Republike Hrvatske i to je savršenstvo!


2 comments:

Unknown said...

Ovo je jedan OOOODLIČAN album kojeg nigdje nisam bio uspio naći. I onda kad ga konačno nađem ovdje, on je offline.

Molio bih ako može obnova linka.

Aktivista Neumorni said...

Pa jel imate nešto tako dobro za razmenu pa da vratim snimak?
Ako imate javite se na mail jugozvuk@gmail.com