NACRTNA GEOMETRIJA

22 March 2018

ESMA REDŽEPOVA Romano horo (musical postcard)


2 comments:

Eli Grant said...

Pozz brate :) Imam malo cudniji zahtev, tj. da li bi mogao da uploadujes ove pesme (kacio si vec linkove) od Maje Odzaklijevske u WAV formatu?

Ti si moj sledeci promasaj
Odnosis mi srce moje
Vracam se
Ne podnosim dan
Slusam te gledam te
Izmedju nas
Tako mora biti
Ipak se nadam (Ljubo Sedlar)

Za uzvrat mozes dobiti nesto takodje u full kvalitetu (izmedju ostalog ako se secas ona tri Jazz Albuma ;))

(ova dva su bas raritet)
Alma - sad ili nikad
Alma - seks bomba

Opatija 85
Split 84
Mesam 84
Karneval fest 87
Split 83
Split 89
Opatija 80
Slavonija 79

dakle, takodje u full kvalitetu. Nadam se ponovnoj saradnji, pozz :D





Aktivista Neumorni said...

Morao bi da mi prvo postaviš link do kog to albuma hoćeš, zatim da mi naddješ nešto drugo jer ovo sve imam pa se onda javi