PRODAJE SE VELIKO LEPO IMANJE U SOKOBANJI

PRODAJE SE VELIKO LEPO IMANJE U SOKOBANJI
Lepo imanje na brdu iznad SOKOBANJE na prodaju ili zamenu. Moguća gradnja ili obnova lepe stare vile. Moguć svaki dogovor.

NACRTNA GEOMETRIJA

12 February 2017

RAZNI IZVODJAČI Veče rok muzike Opatija 1978



Nešto lepo ponovo na ovom blogu. Ja sam prebacio ovaj snimak i mogu reći da je super iako nije sa THORENS gramofona kao sad. Izvanredno retki snimci z apojedine grupe i to je to. Omot nisam ja skenirao i ko zna kad ću opet skenirati, SKENER JE CRKO po drugi put od kako imam ovaj blog. Dakle 2 skenera sam kupio u ove tri godine postoijanja ovog bloga tako da je vreme da promenimo i stil ovog bloga. Omoti će biti snimani po prirodi, u enterijerima i eksterijerima a samo unutrašnje omotnice na samoj ploči biće potpuno verno skenirane. Tako vam je to, sre3dstva nestaju ali se ja ne žalim kao neki i ne tražim ni od koga ništa. BLOG ĆE PREŽIVETI SVE!

ОПАТИЈА 1978 Вече рок музике 

EVO LINKA OPET





No comments: