NACRTNA GEOMETRIJA

12 February 2017

RAZNI IZVODJAČI Veče rok muzike Opatija 1978



Nešto lepo ponovo na ovom blogu. Ja sam prebacio ovaj snimak i mogu reći da je super iako nije sa THORENS gramofona kao sad. Izvanredno retki snimci z apojedine grupe i to je to. Omot nisam ja skenirao i ko zna kad ću opet skenirati, SKENER JE CRKO po drugi put od kako imam ovaj blog. Dakle 2 skenera sam kupio u ove tri godine postoijanja ovog bloga tako da je vreme da promenimo i stil ovog bloga. Omoti će biti snimani po prirodi, u enterijerima i eksterijerima a samo unutrašnje omotnice na samoj ploči biće potpuno verno skenirane. Tako vam je to, sre3dstva nestaju ali se ja ne žalim kao neki i ne tražim ni od koga ništa. BLOG ĆE PREŽIVETI SVE!

ОПАТИЈА 1978 Вече рок музике 

EVO LINKA OPET





No comments: