NACRTNA GEOMETRIJA

23 October 2016

PREDRAG GOJKOVIĆ CUNE 197_ Ljubav mi srce mori (dva različita snimka)


KAO ŠTO SE VIDI IZ NASLOVA dva potpuno različita snimka sa dva različitta gramofona pa eto vi proverite. Takodje su i dva različita pojačala u ppitanju pa i to možda ima neki efekat! U svakoms lučaju javite razlike ako ih ima!!! Ja uvek smatram da posotje razlike ako se promeni oprema.

A SAD IDE POTPUNO BEZVEZNI TEKST O TEKUĆOJ POLITIČKOJ SITUACIJI u "regionu"
----------------
SVI NARODI i sve narrodnosti "regiona" trebalo bi dda shvate da smo svi mi samo pioni u rukama Amerikanaca i da oni žele VEČNI NEMIR I PREDRATNO STANJE ovde u "regionu". Oni znaju koliko smo mi primitivni narodi svi mi, i to obilato koriste za to da smo stalno zavadjeni! KO TO NE SHVATA TAJ JE STVARNO KRETEN a ovde imam jednog takvog stalnog GOSTA-KRETENA-POLUDEBILA koji inače sebi daje ime alanford, e smrade debilni i Alan Ford je pametniji od tebe.

No comments: