NACRTNA GEOMETRIJA

30 November 2015

BEBA SELIMOVIC 1971 Dama narodne muzike Jugoslavije


Da je kod nas u Jugoslaviji postojala titual dame u nekoj oblasti kao što to postoji u Engleskoj onda bi Beba Selimović sigurno ponela tu titulu ispred mnogih.

Jako lepa žena i još k tomu dobro peva i ponaša se na sceni mislim da su to sve bili atributi jedne dame estrade.

Ovo je ploča iz 1971. godine, dakle iz vremena kad je autentična narodna muzika bila u zenitu i kad se još nije naslućivao dolazak ordirnarnog šunda.

Ah ljubav ljubav, Dani dugi, Dodji mi proleću mladosti, Mene noja majka gleda sa čardaka, Mene moja zaklinjala majka, O ćutu ćuti srce moje, Plačem ja plačeš ti, Prolaze dani, Tecite suze, Tugo moja, U proleće mirisno, Uspomeno uspomeno.


Pretpostavljam da su ovo pesme skinute sa ranijih singlova. Dakle prvi put na ovom blogu
 BEBA SELIMOVIĆ
za vas Jugoblogere sa Jugozvuka.

No comments: