PRODAJE SE VELIKO LEPO IMANJE U SOKOBANJI

PRODAJE SE VELIKO LEPO IMANJE U SOKOBANJI
Lepo imanje na brdu iznad SOKOBANJE na prodaju ili zamenu. Moguća gradnja ili obnova lepe stare vile. Moguć svaki dogovor.

NACRTNA GEOMETRIJA

30 November 2015

BEBA SELIMOVIC 1971 Dama narodne muzike Jugoslavije


Da je kod nas u Jugoslaviji postojala titual dame u nekoj oblasti kao što to postoji u Engleskoj onda bi Beba Selimović sigurno ponela tu titulu ispred mnogih.

Jako lepa žena i još k tomu dobro peva i ponaša se na sceni mislim da su to sve bili atributi jedne dame estrade.

Ovo je ploča iz 1971. godine, dakle iz vremena kad je autentična narodna muzika bila u zenitu i kad se još nije naslućivao dolazak ordirnarnog šunda.

Ah ljubav ljubav, Dani dugi, Dodji mi proleću mladosti, Mene noja majka gleda sa čardaka, Mene moja zaklinjala majka, O ćutu ćuti srce moje, Plačem ja plačeš ti, Prolaze dani, Tecite suze, Tugo moja, U proleće mirisno, Uspomeno uspomeno.


Pretpostavljam da su ovo pesme skinute sa ranijih singlova. Dakle prvi put na ovom blogu
 BEBA SELIMOVIĆ
za vas Jugoblogere sa Jugozvuka.

No comments: