PRODAJE SE VELIKO LEPO IMANJE U SOKOBANJI

PRODAJE SE VELIKO LEPO IMANJE U SOKOBANJI
Lepo imanje na brdu iznad SOKOBANJE na prodaju ili zamenu. Moguća gradnja ili obnova lepe stare vile. Moguć svaki dogovor.

NACRTNA GEOMETRIJA

14 May 2015

MIHOVIL LOGAR Kolekcija


MENI DRAG KOMPOZITOR zbog ove gore kompozicije koja nije ovde. Elem ima i druga stvar što njega postavljam uvek ovde na JUGOZVUKU! Taj drugi razlog je njegova žena koja je meni predavala muzičko vaspitanje u Gimnaziji. Moji drugovi, ne i ja, bili su jako odvratni na njenim časovima i to nikad neću zaboraviti. Verovatno su pravili buku i nisu joj dozvoljavali da priča (!?!?!??!) zbog toga što je terala moje drage drugove primitivce da slušaju lepu klasičnu muziku! Elem u jednom danu i jednom momentu ta divna žena je čak zaplakala!?!?! I naravno izašla iz odeljenja. TO PAMTIM I DAN DANAS! Nikad neću zaboraviti taj šljam od svojih drugova.

PUŠTANJE MUZIKE NJENOG MUŽA OVDE ZA MENE IMA NEKI TRANCEDENTALNI ZNAČAJ KAO KAD BIH POKUŠAO DA SE VRATIM U TO VREME, TOG DANA I SPREČIM DA SUPRUGA MIHOVILA LOGARA ZAPLAČE BED BEDNICIMA 3 PUTA MLADJIM OD NJE!

Gospodjo Logar ovo je samo za Vas



2 tokate
3 minijature
Divertimento liriko
Dve tokate za klavir i gudače
Koncert za violončelo i orkestar
Simfonija Italiana
Svita za gudačkikvartet



No comments: