NACRTNA GEOMETRIJA

14 May 2015

MIHOVIL LOGAR Kolekcija


MENI DRAG KOMPOZITOR zbog ove gore kompozicije koja nije ovde. Elem ima i druga stvar što njega postavljam uvek ovde na JUGOZVUKU! Taj drugi razlog je njegova žena koja je meni predavala muzičko vaspitanje u Gimnaziji. Moji drugovi, ne i ja, bili su jako odvratni na njenim časovima i to nikad neću zaboraviti. Verovatno su pravili buku i nisu joj dozvoljavali da priča (!?!?!??!) zbog toga što je terala moje drage drugove primitivce da slušaju lepu klasičnu muziku! Elem u jednom danu i jednom momentu ta divna žena je čak zaplakala!?!?! I naravno izašla iz odeljenja. TO PAMTIM I DAN DANAS! Nikad neću zaboraviti taj šljam od svojih drugova.

PUŠTANJE MUZIKE NJENOG MUŽA OVDE ZA MENE IMA NEKI TRANCEDENTALNI ZNAČAJ KAO KAD BIH POKUŠAO DA SE VRATIM U TO VREME, TOG DANA I SPREČIM DA SUPRUGA MIHOVILA LOGARA ZAPLAČE BED BEDNICIMA 3 PUTA MLADJIM OD NJE!

Gospodjo Logar ovo je samo za Vas



2 tokate
3 minijature
Divertimento liriko
Dve tokate za klavir i gudače
Koncert za violončelo i orkestar
Simfonija Italiana
Svita za gudačkikvartet



No comments: