NACRTNA GEOMETRIJA

10 April 2015

BRANKO MARINKOVIĆ LALIĆ 1991 U Borovu Srbija se brani



ŠTA JE OVO JEBOTE? Neki dobar stari snimak s početka bratoubilačkog rata u JUGOSLAVIJI? E stvarno! No ovo nadjoh tek nedavno na jednom buvljaku! Stvr je bila "zakopana" na buvljaaku i ja sam je otkrio i doneo da podelim sa vama. S ovom muzikom podsećamo se tuge i jada s početka bratoubilačkog ratovanja na tlu JUGOSLAVIJE 1991. Neko će reći to nije tema, e bogami jeste reći ću ja. "Moja" Juga psotoji do 1992. kad nje tada više nije bilo zaista. Tada su je svi rasturli, Slovenci, Hrvati pa muslimani izBosne. Makedonci malo kasnije i to je to. Crnogorci su nas najviše prevarili uspevali su da nas isisavaju sve do 1999. Elem dogadjaje verovatno SVI DOBRO ZNAMO, fašistička hrvatska soldateska je upala u Borovo Selo i bogami naišla na žestok otpor na kakav do tada nije naišla nigde.Jebi ga. Ovo je naša tužna prošlost braćo Hrvati i svi ostali. Od ovoga nema bežanja! To je to, to smo svi mi!




1 comment:

Sergej said...

Pozdrav Aktivista.
Neznam ako zanaš ali kada želim, da otvorim neku stranicu ili fajl na tvome blogu, otvara se preko 100 stranica nekakvih reklama. Izgleda, da ti je neko seo na blog. Ne znam ako se tebi to događa, ali meni se dogodi uvek.
Evo, šaljem ti svoju kompilaciju Yu obrada Burta Bacharacha.
http://www44.zippyshare.com/v/vqGMPfWF/file.html
Još uvek tražim Nikicu Kalogjeru - Yu Memoris i sve tako izgleda, da si ti jedini čovek koga znam, da ima ovu ploću.
Pozdrav.