NACRTNA GEOMETRIJA

22 February 2015

ANSAMBL DALMACIJA - Dalmatian songs, Jugoton LPY-V-691, 15.04.1970

- Noćas mi se snilo
- Plava noć
- Zbogom, moja skalo
- Mene zovu bodulo
- Tri sulara
- Ja odlazim, draga
- Nije da ga falin
- Ćakule-brontule
- Pjesma Stonu
- Filomena
- Sinoć, kad sklopih oči
- Marice, dušo
- Ćale moj
- Kol'ko te ljubim
- Dobra večer, uzorita
- Di je meštar Ivo


Sježina i osebujnost interpretacije,homogenost i specifičnost zvuka,iskreno i neposredno muziciranje, glavne su odlike ovog renomiranog ansambla,koji je i danas isto toliko atraktivan kao i pred 39 godinaod kada je počeo djelovati. Osim spomenutih kvaliteta tajna ovakvog uspjeha leži,svakako,i u izboru repertoara. Bitno je,naime,istaknuti da je Ansambl Dalmacija znao uvijek pravovremeno izbjeći sva"iskušenja",da je znao mimoići sve ono pomodno i komercijalno,te uočiti i prihvatiti prave ,neprolazne vrijednosti i na njima izgrađivati svoj stil i svoju muzičku fizionomiju.

Ova ploča približit će vam dalmatinsku pjesmu u njenom najširem dijapazonu: od raspjevane kantilene, stare dalmatinske podoknice,preko iskričave duhovitosti varoške pjesme,do suvremenih kompozicija baziranih na tipičnim karakteristikama dalmatinskog melosa.

No comments: