NACRTNA GEOMETRIJA

18 November 2014

ZLATKO PEJAKOVIĆ 1976 Lice (pravi poslednji album Korni grupe)


JA GA UVEK SMATRAM POSLEDNJIM ALBUMOM KORNI GRUPE mada me negira i sam lider te grupe za to i stalno govori kako to nije poslednji album Korni grupe već prvi solo album Zlatkov. Nema veze, nas kao sakupljače intrigira da je na ovom albumu instrumentalna postava upravo ona iz vremena KORNIJEVACA  i to je to! Sve ostalo je za mene bez veze! To što imaju i dodatnog klavijatursitu Sanju Ilića to samo poboljšava zvuk!

I na trulom zapadu su prvi albumi bivših članova neke grupe takodje sa članovima bivše grupe, to je obavezna stvar!

LICE ZLATKA PEJAKOVIĆA

Ono što mene intrigira je nekoliko kompleksnih pesama na ovom albumu koje bi možda i trasirale novi zvuk Korni grupe da je ta grupa imala dovoljno snage i da nastavi onakav svoj rad. Prva pesma pogotovu!
Dizajner omota je "zaboravio" da upiše i gitarističku legendu Jugoslavije, Josipa Bočeka!!?!??!

4 comments:

armanami said...

http://uploaded.net/file/cygfyfx3

Ne mogu da skidam sa ovog sajta..koristim i tor ..i pokusao sam da swe reghistrujem..ali nista...ako moze na neki drugi sajt da postavljujesh...hyvala druze i pozdrav...

Aktivista Neumorni said...

Žao mi je ali link je jako brz i svež! PROMENI BROWSER! Ponekad browseri ne podržavaju neke servere?

Unknown said...

Ekipa postoji li mogućnost da netko opet ovo stavi za download?

Aktivista Neumorni said...

Ekipa vraca link samo kad ista ta ekipa dobije neki drugi album zauzvrat kao razmenu! Imas li nesto opako kao ovaj album a ja da nemam?