PRODAJE SE VELIKO LEPO IMANJE U SOKOBANJI

PRODAJE SE VELIKO LEPO IMANJE U SOKOBANJI
Lepo imanje na brdu iznad SOKOBANJE na prodaju ili zamenu. Moguća gradnja ili obnova lepe stare vile. Moguć svaki dogovor.

NACRTNA GEOMETRIJA

25 November 2014

Izvorna grupa SLAVINI BISERI 1989 Udaje se Mara Blazevića


OVAKVIH VEOMA RETKIH KASETA nabavio sam pr eneku godinu dana i tek sad dodjoše na red!?!?
Nema veze jer muzika ne zastareva za to je dokaz ceo ovaj blog koji se kao brine o očuvanjuu lika i dela JUGOSLAVIJE kroz zvukove te naše Juge! Ima ovde svega i svačeg ai to sa svih strana i odasvud!



POKAZALI STE SE SLABIM RAZMENJIVAČIMA I DONATORIMA ali ja to znam, ko bi imao više snimaka od mene inače?!?!? HE HE! Ja ulažem i pare u ovaj svoj blog a vi? Kad ste poslednji put nešto kupili i rekli evo imam nešto za tebe što ti nemaš? Teško da st eikad to uradili. Ima tipova ovde koji su mi uvalili moje snimke kao nešto što nemam e da bi dobili obnavljanje linka! Neka im! svi ste mi dragi i dobrodošli, nije važno da li imate nešto za razmenu ili ne važno je da dodjete i osetite svu draž svega toga što se ovde skuplja! PROBAJTE!

No comments: