PRODAJE SE VELIKO LEPO IMANJE U SOKOBANJI

PRODAJE SE VELIKO LEPO IMANJE U SOKOBANJI
Lepo imanje na brdu iznad SOKOBANJE na prodaju ili zamenu. Moguća gradnja ili obnova lepe stare vile. Moguć svaki dogovor.

NACRTNA GEOMETRIJA

05 October 2014

MIHAJLO ONEŠĆUK 197? Procvetalo polje




Mihajlo Misa Onescuk

Ja ljubim Milu - Jesenje lisce - Kad sam bio mladjan lovac ja - Kopao sam dubok zdenac - Lakse, lakse moj konjicu - Milovo sam garave i plave - Pogledaj me nevernice - Salas u malom ritu
- Sonja - Sreo sam te prvi puta - Svakog dana draga molim Boga za te

Ovom kolekcijom će biti prezadovoljan još jedan donator ovde gospodin koji nam povremeno šalje slovenačku muziku . HVALA LJUPČE!

Proverite stari link a ako ne radi ondak idite

O V D E N A

ZAMISLITE OVI LINKOVI RADE i stari su dve godinice
 

No comments: