PRODAJE SE VELIKO LEPO IMANJE U SOKOBANJI

PRODAJE SE VELIKO LEPO IMANJE U SOKOBANJI
Lepo imanje na brdu iznad SOKOBANJE na prodaju ili zamenu. Moguća gradnja ili obnova lepe stare vile. Moguć svaki dogovor.

NACRTNA GEOMETRIJA

04 July 2014

JEDNA PRIVATNA ŽURKA 1976 Boletov rodjendan negde u JUGOSLAVIJI



DO SAD OVO NISAM RADIO ali priznaćete ovo je prava stvar, nabaviti privatan snimak jedne intimne male žurke gde se dobro peva i svira i to na smao jednoj gitari! Ovo sam baš ciljano kupio na buvljaku na Bajloni pijaci jer je to ustvari pravi zuvk JUGOSLAVIJE.

Slušajući sam nekako zaključio da se tu radi o nekih "40 dana a loša hrana" što me je prvo asociralo na radne akcije no kasnije se spominju i oficiri i kapetani i tako te teme pa sam pretpostavio da je to ipak izvesni Bole proslavio svoj 26. rodjendan u vojsci ali verovatno na malenom odsustvu sa finim društvom.

Neko do njih je svirao odlično na gitari i znao veoma retke i stare pesme što je neverovatno.

Bilo je to bezbrižno vreme to služenje vojske u JNA. Mogao si da pozoveš društvo koje voliš i devojke koje voliš i da napraviš ovakve žurke. Ja sma svojevremeno u vojsci dobio dozvolu usred nedelje da odem na koncert grupe WEATHER REPORT o kome sma kasnije i pisao na jednom od svojih blogova!

BOLETOV RODJENDAN negde u JUGOSLAVIJI 1976

No comments: