PRODAJE SE VELIKO LEPO IMANJE U SOKOBANJI

PRODAJE SE VELIKO LEPO IMANJE U SOKOBANJI
Lepo imanje na brdu iznad SOKOBANJE na prodaju ili zamenu. Moguća gradnja ili obnova lepe stare vile. Moguć svaki dogovor.

NACRTNA GEOMETRIJA

19 December 2013

Hor BEOGRADSKI MADRIGALSITI 1968 Božićne p(j)esme



ПА ДАНАС МИ ЈЕ СЛАВА А КАКО И ВАС ВОЛИМ ИДЕМО СА ЛЕПОМ ДУХОВНОМ МУЗИКОМ. Тога увек има доста код мене а не знам и да ли и код вас. У сваком случају ово је изванредан сингл с аодличним извођачима старим београдским хором БЕОГРАДСКИ МАДРИГАЛИСТИ. Слушаћемо БОЖИЋНЕ ПЈЕСМЕ

У старој нам и доброј ЈУГОСЛАВИЈИ Славе су нешто што је припадало православној вероисповести, дакле Србима. Но сам социјалистички систем није био препрека да се и то ради. Црква је то одобравала а народ то волео. И ја сам волео тај дан јер кад сам био јако мали мама ме је терала да стављам чарапу у прозор е не би ли Свети Никола тамо нешто оставио. Дивно време, БИТИ МАЛИ У ЈУГОСЛАВИЈИ. Стварно су деца била заштићена у време те велике државе.


1 comment:

djorenko said...

Mala ispravka ako ne zameris...Ja Hor imam snimljen i pise da je objavljen 1968.god.Inace sajt ti odlican i originalan.Pozdrav