NACRTNA GEOMETRIJA

19 December 2013

Hor BEOGRADSKI MADRIGALSITI 1968 Božićne p(j)esme



ПА ДАНАС МИ ЈЕ СЛАВА А КАКО И ВАС ВОЛИМ ИДЕМО СА ЛЕПОМ ДУХОВНОМ МУЗИКОМ. Тога увек има доста код мене а не знам и да ли и код вас. У сваком случају ово је изванредан сингл с аодличним извођачима старим београдским хором БЕОГРАДСКИ МАДРИГАЛИСТИ. Слушаћемо БОЖИЋНЕ ПЈЕСМЕ

У старој нам и доброј ЈУГОСЛАВИЈИ Славе су нешто што је припадало православној вероисповести, дакле Србима. Но сам социјалистички систем није био препрека да се и то ради. Црква је то одобравала а народ то волео. И ја сам волео тај дан јер кад сам био јако мали мама ме је терала да стављам чарапу у прозор е не би ли Свети Никола тамо нешто оставио. Дивно време, БИТИ МАЛИ У ЈУГОСЛАВИЈИ. Стварно су деца била заштићена у време те велике државе.


1 comment:

djorenko said...

Mala ispravka ako ne zameris...Ja Hor imam snimljen i pise da je objavljen 1968.god.Inace sajt ti odlican i originalan.Pozdrav