PRODAJE SE VELIKO LEPO IMANJE U SOKOBANJI

PRODAJE SE VELIKO LEPO IMANJE U SOKOBANJI
Lepo imanje na brdu iznad SOKOBANJE na prodaju ili zamenu. Moguća gradnja ili obnova lepe stare vile. Moguć svaki dogovor.

NACRTNA GEOMETRIJA

28 October 2013

MARIJAN SMODE Mrtva reko


КО БЕШЕ ОВАЈ ЧОВЕК? Никад нисам чуо његове плоче и ово ми је ваљда први пут. Можда је и некима од вас ово први пут? То ћемо тек открити кад преслушамо све ово. Мени се сад овако матором свиђа а на вама је да ви донесете неко своје мишљење и јавите ми се о томе какв аје ово музика.

УОПШТЕ УЗЕВ СВИХ ОВИХ ГОДИНА ИМАМ ЈАКО ЛОШУ ПУБЛИКУ. НЕОБИЧНО СТЕ ТИХИ, ПОКВАРЕНИ И ОДМАХ ОДЕТЕ БЕЗ ИЈЕДНОГ КОМЕНТАРА. МИСЛИМ ДА ЗБОГ ОВАКВЕ ВАШЕ ТИШИНЕ И НЕОПРЕДЕЉЕНОСТИ ЗА ПРИЧУ ТРЕБА ДА БУДЕТЕ КАЖЊЕНИ УКИДАЊЕМ ОВОГ БЛОГ АИЛИ ДА ГА ЈА САМОИНИЦИЈАТИВНО УКИНЕМ. ИЗУЗЕТНО СТЕ НЕЗАХВАЛНА И МРТВОСАНА ПУБЛИКА И ТРЕБА ДА ОСТАНЕТЕ БЕЗ ОВОГ БЛОГА. НО ПОШТО САМ НАКУПИО ГОМИЛУ ЛЕПИХ СИНГЛОВ АИ АЛБУМА И ВИДЕО ФАЈЛОВА РЕД ЈЕ ТО ДА ВИДИ ОСТАЛИ СВЕТ ВАН ОВОГ НАПАЋЕНОГ РЕГИОНА И ТО РАДИМ ЗБОГ ЊИХ, НЕ ЗБОГ ВАС.



No comments: