NACRTNA GEOMETRIJA

08 October 2013

DRAGAN KAROLIĆ 1990 Barokne flaute


OVAJ LEPI ALBUM sam svojevremeno pustio zbog smrti majke i sad se navršila godina od tog tužnog dana pa sam pomislio da se i njoj odužim  za trpljenje koje je imala zbog mog glasnog puštanja muzike kad sam bio mladji i dosadniji. TO je sve ipak prošlo i sad se nekako osećam krivim i bilo bilepo da ovaj album odslušamo i posvetimo njoj. HVALA NA RAZUMEVANJU.

Inače ovaj barokni album puštamo našem drugu koji je ovde veliki pomagač i donator. Hvala i njemu.

DRAGAN KAROLIĆ

Својевремено сам видео овај албум у форми ЛП-ија али је имао неку безобразну цену окачену на себи па сам га избегао. Волео бих да нек види да ли бар постоје скенирани омоти.

5 comments:

fotografdragan said...

primi saucesce

fotografdragan said...

primi saucesce

Nenad Adamov said...

Primite moje najdublje saucesce.

Aktivista Neumorni said...

Hvala svima koji vole ovaj blog.

Danas smo sahranili moju jadnu majku od nekih 95 godina i želim joj da tamo na nebu sretne sve svoje najmilije, sestre i majku koje su odavno medju andjelima.

Nemanja said...

Primi iskreno saucesce.

Znaj da si svojim lepim postovima probudio najdublje emocije u mnogim ljubiteljima stare dobre muzike iz juge...Ta umetnost koja se stvarala iz srca nikad nece nestati dok je ljudi kao sto si ti i onih koji postuju i vole tvoj rad i trud.

Hvala!