PRODAJE SE VELIKO LEPO IMANJE U SOKOBANJI

PRODAJE SE VELIKO LEPO IMANJE U SOKOBANJI
Lepo imanje na brdu iznad SOKOBANJE na prodaju ili zamenu. Moguća gradnja ili obnova lepe stare vile. Moguć svaki dogovor.

NACRTNA GEOMETRIJA

25 September 2013

ANIMA 1974 Crnačke duhovne pjesme


КЕДАН КРЕТЕН У БЕОГРАДУ МЕ ЈЕ УЦЕЊИВАО ЗА ОВУ ПЛОЧУ ДА ПЛАТИМ 5 ЕВРИЋА али сам одолео тому и сачекао да ме части другар из Загреба, МЕТАЛНИ ЖИГОЛО, који је ову плочу очас посла послао за наш блог и тиме смо остали на смао још једној необјављеној плочи овог фантастичног ансамбла, изгледа ми хрватско - српског подријетла или тако нешто. У сваком случају ради се о једној изузетној групи којих је било мало на подручју оне наше лепе и простране домовине ЈУГОСЛАВИЈЕ.


Мој другар МЕТАЛНИ ЖИГОЛО је један истрјан момак који зна шта хоће и који предано сакупља нашу интелектуалну југословенску баштину и не престаје да изненађује. Но то се не може рећи за све вас остале који ћуттите тамо у својим столицама и није вас брига ни за шта а камоли да нешто припомогнете овом сајту? А Бога ми накупили сте се лепотиња на овом мом лепом блогу и то како . . .

No comments: