NACRTNA GEOMETRIJA

25 September 2013

ANIMA 1974 Crnačke duhovne pjesme


КЕДАН КРЕТЕН У БЕОГРАДУ МЕ ЈЕ УЦЕЊИВАО ЗА ОВУ ПЛОЧУ ДА ПЛАТИМ 5 ЕВРИЋА али сам одолео тому и сачекао да ме части другар из Загреба, МЕТАЛНИ ЖИГОЛО, који је ову плочу очас посла послао за наш блог и тиме смо остали на смао још једној необјављеној плочи овог фантастичног ансамбла, изгледа ми хрватско - српског подријетла или тако нешто. У сваком случају ради се о једној изузетној групи којих је било мало на подручју оне наше лепе и простране домовине ЈУГОСЛАВИЈЕ.


Мој другар МЕТАЛНИ ЖИГОЛО је један истрјан момак који зна шта хоће и који предано сакупља нашу интелектуалну југословенску баштину и не престаје да изненађује. Но то се не може рећи за све вас остале који ћуттите тамо у својим столицама и није вас брига ни за шта а камоли да нешто припомогнете овом сајту? А Бога ми накупили сте се лепотиња на овом мом лепом блогу и то како . . .

2 comments:

JRAC said...

Dear friend:

I would love to se this re uploaded.
Greetings from Costa Rica

Sincerely

Ricardo Aguilar

Aktivista Neumorni said...

JRAC did you see WHAT I WROTE YOU in your latest comments ?
YOU DIDNT? See it well