PRODAJE SE VELIKO LEPO IMANJE U SOKOBANJI

PRODAJE SE VELIKO LEPO IMANJE U SOKOBANJI
Lepo imanje na brdu iznad SOKOBANJE na prodaju ili zamenu. Moguća gradnja ili obnova lepe stare vile. Moguć svaki dogovor.

NACRTNA GEOMETRIJA

01 May 2013

Vojna parada 1975


NEKO NAM UVEK OBEZBEDI OVAKVE LEPE STVARI NA KASETAMA NA KOJIMA SNIMA SVOJ ŽIVOT I SVOJE UKUĆANE. POŠTO SAM ODSLUŠAO NEKOLIKO KASETA UKAPIRAO SAM DA SE RADI O PORODICI L IZ NIŠA ČIJI JE DEDA (MOŽDA) BIO SVOJEVREMENO PRIKOVAN ZA KREVET I U PENZIJI I ONDA SE SETIO EPOHALNE STVARI DA SNIMA SEBI SVE ŽIVO ŠTO MU SE DOGADJA TIH 70-TIH GODINA U JUGI I TAKO MI DANAS DODJOSMO DO DELIĆA SVOJE ISTORIJE. U PITANJU JE VOJNA PARADA IZ 1975. GODINE JER JE DEDA NAPISAO DA JE TO 30 GODINA REVOLUCIJE. JA SAM UZEO NEKIH 6 KASETA NA PIJACI ALI SAM IZDVOJIO JEDVA SAT VREMENA UKUPNO OD SVEGA ZA VAS, JER SU ONE OSTALE STVARI SMEŠNE I PRIVATNE. ČOVEK JE BIO VOZAĆ U RUDNAPU I IMA ČAK AKSETU NAMENJENU VOZAČIMA RUDNAPA, SVOJE FIRME KOJA GA JE I POSLALA U PENZIJU.

vojna parada 1975




No comments: