NACRTNA GEOMETRIJA

23 October 2012

TUSTA je tiho otišao u legendu 2012






A MI KAO NEKI BLOG POSVEĆEN JUGOSLOVENSKOJ MUZICI MORAMO DA OBELEŽIMO TAJ TUŽNI DUGADJAJ. ČESTO SAM IŠAO NA KONCERTE KUD IDIJOTA PO BEOGRADU I OKOLINI A DANAS SAM IZDVOJIO DVA SNIMKA U CELINI, JEDAN IZ ŠTUTGARTA IZ 1994. GODINE I JEDAN MENI POSEBNO DRAG IZ JEDNOG KLUBA U RIJECI DAVNE 2006. GODINE.
Ovaj drugi je uradio jedan moj davni drugar koji je prestao da se bavi svim ovim kao što je prikupljanje muzike na različite načine (snimanjem koncerata, skidanjem snimaka s astarih ploča, prikupljanjem ploča, kaseta stare nam JUGOSLAVIJE) ali nam ostade ovaj lepi mali snimak  napravljen na diktafonu sa onom malom kaseticom. HVALA TI DURŽE!

A o Tusti je baš sve rečeno i već vidjeno. Čovek je imao veliku energiju na koncertima i bio rado prihvaćens vuda na svakom festivalu u celom regionu bivše JUGOSLAVIJE. TO je znak koliko su to bili dobar sastav i šta im je Tusta značio. SLAVA MU I HVALA!

Koncert u Štutgartu 1994 (ceo)

Koncert u Rijeci 2006 (ceo)




Ukoliko želite i nihovu zbirku pesama ili pjesama moižete otići na
koji nam je poslao gospon V M T.












No comments: