NACRTNA GEOMETRIJA

26 September 2012

DR PROJECT 1988 Point Blank






Počeci bluesa u JUGOSLAVIJI? Ne ovo je već kraj i JUGOSLAVIJE a početak za ovu blues grupu koja posotji i dan danas. Zvuče odlično ali mislim da više nisu u istom sastavu i da je jedan momak sa ove slike vodja drugog benda drugačije vrste muzike.

Sve u svemu mislim da je ovo lep novi zvuk za ovaj blog iako ga imalo dosta po internetu ali ovo je snimak koji sam ja skinuo sa ploče i to sa THORENS gramofona tako da mislim da je dobar.

Ovih dana sam malo letargičan i neraspoložen. Ne znam zašto, nakupilo se nešto loše jebi ga. Ali ne brinite volim vas sve i volim i dalje misao o JUGOSLAVIJI. Jednostavno mi se više ne svidjaju okolnosti u kojima pišemo i razvijamo blogove. Govna iz amerike i europske unije  i dalje mučno uklanjaju linkove i ne dopuštaju ljudima da lepo kroz druženje i zabavu imaju nešto i da čuju.obezvredjuju naš rad. Koliko ja vidim osim kradljivačkih foruma i blogova koje sve znate veoma malo ima blogova koji zaista postavljaju NAJRAZLIČITIJE ALBUME JUGOSLOVENSKE MUZIKE. Ima onih odličnih sajtova sa demo muzikom i onih sa koncertim snimcima ali to sve nekako izumire. Razmišljam da otvorim sajt sa pregledom SVIH ostalih sajtova ali videćemo to sve kasnije. Zamislite kad su uklonili snimak grupe BRATOV AVSENIK, pa to je stvarno došlo do kraja.




No comments: