PRODAJE SE VELIKO LEPO IMANJE U SOKOBANJI

PRODAJE SE VELIKO LEPO IMANJE U SOKOBANJI
Lepo imanje na brdu iznad SOKOBANJE na prodaju ili zamenu. Moguća gradnja ili obnova lepe stare vile. Moguć svaki dogovor.

NACRTNA GEOMETRIJA

09 April 2012

ZAGREBAČKI SIMFONIČARI 1989 Evergrin poznatih orkestara


Jedna nova ploča za ovaj blog pa i za VASKOLIKU MREŽU na kojoj svi visimo danima i slušamo domaću muziku svih vrsta. Mislim da je ovo premijera na mreži i tim hoću da se pohvalim. Inače ovo je lep dan za ovja blog, 4 lepe godine za mene što znam da je moja ideja bila dobra.

Ovaj blog će poživeti koliko god ja budem nabaio ploča. Kad ih nestane ićićemo po kućama i presnimavati tudje ploče i tako dalje.... Recikliraćemo stare linkove od kojih sam neke totalno zaboravio. Biće i video snimaka.

Naravno uvek na lepim mestima postoje zavidne budale kratko rečeno kreteni tako da sam isključio opciju da se slobodno javite a da niste registrovani. Zato bih vas molio da poštujete to sve jer mi je pun k.... kretena koji dolaze samo da vredjaju. Želim lepu, finu i dostojanstvenu publiku. HVALA! Mi smo ovde jer i dalje vlimo JUGOSLAVIJU makar je neće biti nikad više.

No comments: