NACRTNA GEOMETRIJA

10 February 2016

OPUS 1 1975


Stvarno jedan od najve'ih progresivnih albuma ikad objavljenih u JUGOSLAVIJI. Grupa OPUS sa svojim atraktivnim zvukom i izgledom svojih članova.

Ja sam ovaj album otkrio malo kasno i nisam verovao da ovako nešto postoji u JUGI.

Uz ovaj album imate i veoma retki singl koji nije tako naivan, po meni čak bolji od albuma. Omot skinite sa kradljivačkog sajta discogs a ako do sad već niste dodaću ga dole.

O P U S  1

One of the few great progressive albums of YUGOSLAV rock scene.




Dragi narode koji volite da priložite neke donacije HHVALA VAM PUNO ZA VAŠE DONACIJE ali vodite računa da ti albumi po godištu izdanja budu strogo izdati u periodu od 1945-1992. Sve sotalo ne potpada pod JUGOSLAVIJU dragi pratioci ovog blesavog bloga. Imao sam nekad i takav blog zvao se ZABORAVLJENI ZVUCI ali sam ga ugasio. Sad je aktuelan blog DNEVNIK SA BUVLJAKA koji "gaji" samo snimke sa rezanaca u privatnoj režiji ili starih kaseta gde je neko nešto snimao sa radija i tako dalje i tako dalje.......... HVALA JOŠ JEDNOM

No comments: