NACRTNA GEOMETRIJA

14 January 2012

Hor Prvo beogradsko pevačko drustvo 1988 Srpska crkvena muzika


Takav je dan da možemo da se posvetimo malo i ovakvoj muzici. Neko će reći da nije vreme za to ja kažem JESTE! Naravno da mora da se sluša ovaj totalitarni blog koji propagira zvukove JUGOSLAVIJE, jedne "totalitarne" države.

Na ovaj dan se u Jugi uvek pravili ekscesi naročito u ulici Lole Ribara U Beogradu gde je bila omiljena "Srpska kafana". Tamo je uvek u ovo vreme sviran Marš na drinu čisto da bi policija imala šta da radi. Vremenom je to postala tradicija a današnje žuto obojene komunjare izbaciše sve srpsko iz Srbije i napraviše od te fešte ulicu za kojekavo druženje i tako dalje. Fuj!

Zato ćemo danas slušati ovu muziku kao uspomenu na prave dane JUGE ovde u Beogradu.

SERBIAN CHURCH MUSIC

Ko baš voli "Marš na Drinu" može nakratko da odluta na jedan moj sajt koji se bavi isključivo gospodinom koji je komponovao tu fantastičnu melodiju i skine oko 40 verzija ove fantastične kompozicije. Dakle marš tamo na sajt koji se nalazi

TAMO DALEKO

Moj utisak o tom prazniku unutar JUGOSLAVIJE je dosta hladan. Nisam nešto imao razumevanja za sve to i tako svih tih godina. Valjda je to dobro, nisam voleo te nacionalističke ispade. Sve u svemu bio sam pravi JUGOSLOVEN. Bio sam Jugosloven po PeeSu i to zato što sam ja to voleo a ne zato što je to traženo od mene. Moja porodica je bila sasvim drugačija od mene naročito ona po ocu. Otac je bio proglašen za narodnog neprijatelja i kao takav nije imao nikakve penzije. Moja majka je bila čak više okrenuta Staljinističkom tipu nego Titu (glupi stih).Sve u svemu mislim da nam je u toj JUGI bilo lepo. Ma št avi govorili ipak je bilo podnošljivije nego danas u "demokratiji" koja je skrojena negde drugde a ne na ovim prostorima i smao nam je "isporučena" kroz bratoubilačke ratove, sakaćenja, bombardovanja, iseljavanja. Veoma demokratski, nema šta.

No comments: