NACRTNA GEOMETRIJA

10 December 2011

Zidne novine JUGOZVUKA


Сви добро знамокад смо се у својим мушким животима сусретали са ЗИДНИМ НОВИНАМА у војсци у ЈНА. Тамо је то био један од видова комуникације са обичним војницима. Ја сам служио у Шкофја Лоци и тамо сам израђивао зидне новине одличног квалитета и нивоа. Била ми је допуштена слобода о избору тема, наравно да је увек у вези са Ј Н А, што и није било тешко. Након одласка у други део служења у Толмин сам изгубио ту своју лепу обавезу. Нема везе тамо је храна била најбоља у Крањској војној области. За доручак смо имали чак и бурек?!?!?!?? а за сваки оброк бирали смо од три врсте јела?!?!?!?!?

Највише сам волео кад дође ноћ и колеге војници оду на спавање е тад почиње мој рад на зидним новинама. БИЛО ЈЕ НЕВЕРОВАТНО. Одлазио сам око 2 ноћу-ујутру на спавање и устајао на време да видим утиске које су ми давали колеге по војевању. Некад су се љутили некад су волели углавном су то поштовали. Аконто тога имао сам могућност да изађем на незаборавни концерт групе WEATHER REPORT u Љубљану с краја 80-тих који и дан данас није пописан са тачним датумом по форумима ове групе. ЈА ИМАМ ТАЈ ДАТУМ У ВОЈНОЈ КЊИЖИЦИ! Како човек да се не сећа лепих ствари?

Create your own banner at mybannermaker.com!



Е да, кад сам отишао кући та касарна у Шкофја Лоци је дата од стране "браће" Словенаца шиптарима за војну обуку како да убијањем Срба добију своју државу. Тај комплетни утисак обара све оно лепо што ме везује за овај градић у дежели. ЈЕДНА ТОТАЛНА СРАМОТА ЗА СЛОВЕНЦЕ!

No comments: