PRODAJE SE VELIKO LEPO IMANJE U SOKOBANJI

PRODAJE SE VELIKO LEPO IMANJE U SOKOBANJI
Lepo imanje na brdu iznad SOKOBANJE na prodaju ili zamenu. Moguća gradnja ili obnova lepe stare vile. Moguć svaki dogovor.

NACRTNA GEOMETRIJA

08 December 2011

BOOMERANG Na zapadu ništa novo


Dakle oduvek sam voleo progresivni zvuk i ovo je jedna od grupa koje su bile blizu ovog zvuka. Voleo sam ih i zbog pevača za koga sam svojevremeno mislio da je najbolji pevač JUGE.

Upoznao sam ga pre neku godinu ovde u Beogradu bilo je mnogo lepo upoznati ga. Jedna stvar mi nikako ne ide u glavu a to je zašto on ne sastavi svoj SEPTEMBAR i krene na jednu mini turneju po JUGI?

Dotle slušamo njegov

BOOMERANG

Naravno svi znate o kome je reč
- JANEZ BONČINA


1 comment:

Sergej said...

Janez Bončina Benč nije nikad svirao ili pevao u Bumerangu.