NACRTNA GEOMETRIJA

09 April 2011

Opera iz davne 1972 godine uživo za DAN BLOGA 9. april

PA BRAĆO I SESTRE JUGOZVUKBLOGERI DANAS JE DAN OVOG BLOGA, 9. APRIL JEDNE DAVNE GODINE PRE TRI GODINE KAD SAM SE ODLUČIO DA POSTAVIM TEMELJE OVOG BLOGA U IDEJI DA SAKUPLJAM I LIČNO I PREZENTUJEM VAMA SVE POSTOJEĆE ZVUKE JUGOSLAVIJE NAJEDNOM MESTU. TAKO JE RODJEN


BLOG SA PUNO NAJRAZLIČITIJIH ZVUKOVA ONE NAŠE, NEPREVAZIDJENE I NAJLEPŠE I VELIKE JUGOSLAVIJE. PONOSAN SAM I NA JUGOSLAVIJU I NA OVAJ SVOJ BLOG JER SE TAKO ODUŽUJEM DRŽAVI U KOJOJ SAM RASTAO I ŽIVEO I UOPŠTE BIO JUGOSLOVEN. DANAS NAM JE OSTALO OD SVEGA TOGA SAMO DA SE SEĆAMO I JA ĆU SE SEĆATI SVEGA TOGA NA OVOM BLOGU I VI TAKODJE MOŽETE DOLAZITI DA SE PODSETITE KAKO JE TO NEKAD BILO.



Данашљи поклон за вас је "живи" снимак опере БАЛ ПОД МАСКАМА из давне 1972. године из Народног позоришта у Београду кад су гостовали оперски певачи са свих страна Југе. Овде ћете чути и Радмилу Бакочевић и једног Звонимира Крнетића и једног Живана Сарамандића и многе друге. Ово је поклон за Дан Блога, 9. април 2011. годинe и да ми и даље долазите и мало више учествујете личним примером. ХВАЛА СВИМ ДОНАТОРИМА, без њих не бисмо стигли до треће године овог блога зар не? ЖИВЕЛЕ ДОНАЦИЈЕ! ЖИВИО ОВАЈ БЛОГ и поживели сви ви срећно и дуго који долазите овде.

No comments: