PRODAJE SE VELIKO LEPO IMANJE U SOKOBANJI

PRODAJE SE VELIKO LEPO IMANJE U SOKOBANJI
Lepo imanje na brdu iznad SOKOBANJE na prodaju ili zamenu. Moguća gradnja ili obnova lepe stare vile. Moguć svaki dogovor.

NACRTNA GEOMETRIJA

28 March 2011

Muzika iz DIZNIJEVIH BAJKI ponovo sve na jednom mestu





Mnogi ANONIMCI su se javljali ovdena i kukali kako nema muzike iz dečjih američkih crtanih filmova koju izvode naši pevači i muzičari. No nekako sam mislio i na sve vas i danas bismo mogli da vam postavimo celokupnu kolekcju koja je sakupljana bogami nekih mesec dana po beogradskim buvljacima. DAkle samo za ljubitelje JUGOZVUKA i poštovaoce ovog bloga u danima proslave dolaska "svega" 700.000. posetilaca postavljamo ovu izvanrednu kolekciju u punom sjaju celokupnu ovde na ovom blesavom blogu.

Muziku iz diznijevih crtaća izvode jugoslovenski umetnici

This is a complete collection of music from disneys cartoons from the 60-ties performed by YUGOSLAV artists. It was a luxury collection with books and ep records in it. I think the best music collection for kids in YUGOSLAVIA.



4 comments:

Anonymous said...

Hvala, H V A L A, ovo je tako fantastično!!! Hvala na trudu!

Anonymous said...

Hvala Vam do neba, pa odrastao sam uz ove divne knjizice sa plocama....
Bilo bi vise nego sjajno da se nadju i ostale od ukupno 18 knjiga (3 kola po 6 knjiga) koliko je izdala tadasnja izdavacka kuca "Vuk Karadzic" iz Beograda.

Hvala jos jednom !

voyager said...

Mislim da me nista na ovom blogu nije toliko usrecilo kao ovaj post - s ovim sikovnicama ja sam odrastao i znao ih napamet (moja je mama mislila da sam naucio citati sam od sebe jer sam sve recitirao,ukljucujuci i "ping" zvonce kad se treba otvoriti sljedeca stranica)
Puno hvala i ako nadjete ostatak slikovnica obavezno ih tu stavite...

Aktivista said...

Ja ih se sećam samo po slikovnicama jer gramofon tada nisam imao.