NACRTNA GEOMETRIJA

28 March 2011

Muzika iz DIZNIJEVIH BAJKI ponovo sve na jednom mestu





Mnogi ANONIMCI su se javljali ovdena i kukali kako nema muzike iz dečjih američkih crtanih filmova koju izvode naši pevači i muzičari. No nekako sam mislio i na sve vas i danas bismo mogli da vam postavimo celokupnu kolekcju koja je sakupljana bogami nekih mesec dana po beogradskim buvljacima. DAkle samo za ljubitelje JUGOZVUKA i poštovaoce ovog bloga u danima proslave dolaska "svega" 700.000. posetilaca postavljamo ovu izvanrednu kolekciju u punom sjaju celokupnu ovde na ovom blesavom blogu.

Muziku iz diznijevih crtaća izvode jugoslovenski umetnici

This is a complete collection of music from disneys cartoons from the 60-ties performed by YUGOSLAV artists. It was a luxury collection with books and ep records in it. I think the best music collection for kids in YUGOSLAVIA.



4 comments:

Anonymous said...

Hvala, H V A L A, ovo je tako fantastično!!! Hvala na trudu!

Anonymous said...

Hvala Vam do neba, pa odrastao sam uz ove divne knjizice sa plocama....
Bilo bi vise nego sjajno da se nadju i ostale od ukupno 18 knjiga (3 kola po 6 knjiga) koliko je izdala tadasnja izdavacka kuca "Vuk Karadzic" iz Beograda.

Hvala jos jednom !

voyager said...

Mislim da me nista na ovom blogu nije toliko usrecilo kao ovaj post - s ovim sikovnicama ja sam odrastao i znao ih napamet (moja je mama mislila da sam naucio citati sam od sebe jer sam sve recitirao,ukljucujuci i "ping" zvonce kad se treba otvoriti sljedeca stranica)
Puno hvala i ako nadjete ostatak slikovnica obavezno ih tu stavite...

Aktivista Neumorni said...

Ja ih se sećam samo po slikovnicama jer gramofon tada nisam imao.