NACRTNA GEOMETRIJA

13 March 2011

Klapa Dalmacija-Sydney - Dalmacijo, mi smo tvoja dica, Jugoton LSY-63165, 01.06.1983



- Kad Prigradu vidin
- Dalmacijo, mi smo tvoja dica
- Blato moje
- Sinoc kad san ti prosa
- Blato u sjeni lipa
- Puste su kale
- Daleko je misto moje
- Golube pitomi
- Zdravo moja Prigradice lipa
- Kazi draga sta nas dili
- Uz posip i marastinu
- Spavaj mi Ancice
- Barilo san rastoceno

Klapa DALMACIJA-Sydney, drustvo je korculanskih iseljenika u dalekoj Australiji. Ova ploca rezultat je njihova amaterskog entuzijazma i
ljubavi prema pjesmi. Snimljena je u Australiji, a izdana u Jugoslaviji.
Nostalgicno raspolozenje i privrzenost rodnoj grudi najdirektnije se osjecaju u naslovnoj pjesmi ovog albuma, koji nosi naziv "Dalmacijo
mi smo tvoja dica". Uz nekoliko izvornih pjesama na ploci su i dvije pjesme koje govore o legendarnoj korculanskoj luci Prigradici, iz koje
je 1925. godine "trbuhom za kruhom" otislo u daleki Brazil preko 2000 otocana. Ovaj album klape Dalmacija skroman je doprinos vjecnoj teznji
nasih ljudi za ocuvanjem izvornosti i pripadnosti, teznji koju ne moze narusiti ni daljina, ni vrijeme.

Klapa DALMACIJA-Sydney

No comments: