NACRTNA GEOMETRIJA

17 September 2010

NAJPOZNATIJI YU RAČUNAR Galaksija i programi za njega iz 1984


EH KAKVO JE TO BILO VREME? NAŠA DRŽAVA JUGOSLAVIJA JE I INFORMATIČKI BILA NEOVISNA OD SMRDLJIVIH AMERA? MOŽDA JE I TO BIO JEDAN OD RAZLOGA RASPADA? ZAVIST PROKLETIH europljana PREMA JEDNOJ DRŽAVA KOAJ SE SAM RAZVIJA I NA INFORMATIČKOM PLANU. LEPA PRIČA O JEDNOM VREMENU.


E sad ide dodatak za vas JUGOBLOGERE. Na ovoj kaseti je bio program namenjen računaru GALAKSIJA i ako ga snimite na drugu kasetu i ako imate mogućnost da negde uključite računar o kome je reč ovja program će raditi. Na kaseti su još program i za najpoznatiji računar toga doba SPECTRUM SINCLAIR. Stvarno veliki raritet za ovaj blog, računarski zvuk najpoznatijeg računara JUGOSLAVIJE!

OVO NIJE MUZIKA ZA SLUŠANJE!

4 comments:

Anonymous said...

Zamolio bih vas da obnovite link pošto sam tek odskora saznao za vaš blog.

Aktivista Neumorni said...

Drago mi je da ste otkrili ovaj blesavi blog ali to ne znači da ću ja sad brže bolje sve stare linkove da obnovim.

Anonymous said...

Nije problem...ali ako budete u mogucnosti to da uradite jednog dana, bio bih vam puno zahvalan! :)

Aktivista Neumorni said...

Veoma mi je teško da nadjem tu kasetu, to ću odmah da kažem, iz mnogo razloga. Mislimd a sam je postavio samo jednom i da sam obrisao sa mog kompjutera odnosno da je psotavljena originalno samo jednom i to ovde.

Ukoliko nadjem naravno da ću postaviti. . .