NACRTNA GEOMETRIJA

01 August 2010

BEBA SELIMOVIĆ Velika kolekcija


















Izeta Beba Selimovic je jedna od najpopularnih i najboljih interpretatorki sevdalinki u BiH. Rodena je 1939. godine u Trebinju. Kao cetverogodišnja djevojcica je doselila u Sarajevo gdje je završila školovanje. Zapocela je svoju pjevacku karijeru 1957. godine u Radio Sarajevu i ubrzo postala veoma popularna. Mnogi su je nazivali "Dama sevdaha" zbog njenog ozbiljnog i casnog odnosa prema svojoj profesiji, kao i zbog njenog ozbiljnog ponašanja na estradi. Cijelu svoju karijeru je posvetila izvornoj sevdalinki i zadržala je njenu originalnost bez imalo modernizacije. Snimila je znacajan broj arhivskih snimaka sevdalinki u Radio Sarajevu.
Saradivala je cesto sa Zaimom Imamovicem, Zehrom Deovic, Nadom Mamulom, Safetom Isovicem, Mehom Puzicem...
Dobitnik je "Povelje Zlatne znacke" RTVSA, "Oskar za životno djelo" (Tuzla 2008), te mnogih drugih priznanja i povelja za muzicki uspjeh i nesebicnu pomoc u humanitarnim koncertima.
Clan je estradnih radnika BiH. I danas živi u Sarajevu.
Tekst preuzet sa Wikipedije

Beba Selimovic - Ah ljubav, ljubav
Beba Selimovic - Ah, moj Aljo
Beba Selimovic - Aj san zaspala
Beba Selimovic - Alija se do jezera krade
Beba Selimovic - Asikuje Adem aga
Beba Selimovic - Banja Luko i ravnine tvoje
Beba Selimovic - Bol boluje mlado momce
Beba Selimovic - Bolna lezi dilber Duda
Beba Selimovic - Bosno moja
Beba Selimovic - Bulbul mi poje
Beba Selimovic - Cempres viti, cempres ponositi
Beba Selimovic - Cudila se aman ja
Beba Selimovic - Da sam ptica
Beba Selimovic - Dani dugi k'o godina
Beba Selimovic - Danju slusam pjesme tuzne
Beba Selimovic - Djevojka sokolu zulum ucinila
Beba Selimovic - Djevojka vice s visoka brda
Beba Selimovic - Dva su cvijeta u bostanu rasla
Beba Selimovic - Dvije su se vode zavadile
Beba Selimovic - Gdje si da si moj golube
Beba Selimovic - Golubice bijela
Beba Selimovic - Gorom jezde kiceni svatovi
Beba Selimovic - Haj golubice, sivoga ti perja
Beba Selimovic - Haj, sa prozora
Beba Selimovic - Hajde duso da asikujemo
Beba Selimovic - Ja bolujem mlada od sevdaha
Beba Selimovic - Ja kakva je sjajna mjesecina
Beba Selimovic - Ja pogledah preko kola
Beba Selimovic - Ja prosetah carsijom
Beba Selimovic - Ja zagrizoh sareniku jabuku
Beba Selimovic - Jecam zele tuzlanke djevojke
Beba Selimovic - Jednog jutra posla haber dragom
Beba Selimovic - Jorgovane cvijece plavo
Beba Selimovic - Kad bih znala
Beba Selimovic - Kad se zeni Pirinc Pilav
Beba Selimovic - Kaharli sam, vecerala nisam
Beba Selimovic - Kako srcu svom da kazem
Beba Selimovic - Kazi majci, Bibo kceri mila
Beba Selimovic - Ko se ono brijegom sece
Beba Selimovic - Kolika je u Mostaru Cernica
Beba Selimovic - Kolika je u Prijedoru carsija
Beba Selimovic - Kolo igra kod komsije
Beba Selimovic - Konja kuje brate Sulejmane
Beba Selimovic - Kraj potoka bistre vode
Beba Selimovic - Kraj Vrbasa sjedi momce
Beba Selimovic - Kulu gradim a kamena nemam
Beba Selimovic - Mene moja majka gleda sa cardaka
Beba Selimovic - Mene moja zakjinjala majka
Beba Selimovic - Moj beharu
Beba Selimovic - Moj dragane sto me zaboravljas
Beba Selimovic - Moj pendzeru
Beba Selimovic - Moj se dragi po livadi sece
Beba Selimovic - Moscanice vodo plemenita
Beba Selimovic - Na teferic posla nana
Beba Selimovic - Na zemlji se jednom dise
Beba Selimovic - Ne asikuj Mujo
Beba Selimovic - Ne cudim se mraku ni oblaku
Beba Selimovic - Nit ja spavam nit' ja drijemam
Beba Selimovic - Noc je pusta
Beba Selimovic - O cuti, cuti srce moje
Beba Selimovic - Od danas te dragi vise ljubit' necu
Beba Selimovic - Oj, Jagodo imas li jarana
Beba Selimovic - Oprosti, oprosti
Beba Selimovic - Ostaje jos jedan dug
Beba Selimovic - Pita stara majka
Beba Selimovic - Placem ja, places ti
Beba Selimovic - Po mojoj basci zumbuli cvetaju
Beba Selimovic - Poletjela dva goluba
Beba Selimovic - Proljece se budi
Beba Selimovic - Pruzi mi ruke, grli me
Beba Selimovic - Psenicice sitno sjeme
Beba Selimovic - Put putuje Latif aga
Beba Selimovic - S' one strane Plive
Beba Selimovic - Sa Igmana pogledat' je lijepo
Beba Selimovic - Sa tugom prolaze dani
Beba Selimovic - Sabah zora
Beba Selimovic - Samo ti
Beba Selimovic - Sarajevo na visoku gledu
Beba Selimovic - Sedamdeset i dva dana
Beba Selimovic - Sinje more i tvoje dubine
Beba Selimovic - Sinoc ja i moja kona
Beba Selimovic - Sitna kisa rosila
Beba Selimovic - Slavuj pjeva na beharli grani
Beba Selimovic - Srdo moja ne srdi se na me
Beba Selimovic - Star se Curcic pomamio
Beba Selimovic - Sto te nisam dragi srela davno
Beba Selimovic - Svadili se orli i sokoli
Beba Selimovic - Sve behara i sve cvjeta
Beba Selimovic - Svi dilberi
Beba Selimovic - Svu noc sam te cekala
Beba Selimovic - Tecite suze
Beba Selimovic - Tiho teci vodo Moscanice
Beba Selimovic - Tugo moja
Beba Selimovic - Tuzno je nebo ljubavi
Beba Selimovic - U avliji
Beba Selimovic - U djul basti
Beba Selimovic - U proljece mirisno
Beba Selimovic - U srcu mome zivis samo ti
Beba Selimovic - Umorih se ruze trgajuci
Beba Selimovic - Vezak vezla Adem kada
Beba Selimovic - Vjetar nosi zuto lisce
Beba Selimovic - Voljeni, ljubljeni
Beba Selimovic - Zaplakala stara majka Dzafer begova
Beba Selimovic - Zvjezda tjera mjeseca
Beba Selimovic i Jovica Petkovic - Mene mati ruzi
Beba Selimovic i Safet Isovic - Hajde duso da asikujemo

Beba Selimovic Part.01
Beba Selimovic Part.02
Beba Selimovic Part.03
Beba Selimovic Part.04
Beba Selimovic Part.05

No comments: