NACRTNA GEOMETRIJA

22 February 2010

ANSAMBL BOKELJI

Ansambl je nastupao na Euroviziji i Interviziji a za TV je snimio 19 samostalnih emisija i cetiri TV serije. Snimio je tri long play i dve singl ploce, te više audio kaseta i CD-a. Više puta priredio je koncerte Josipu Brozu Titu, a pevao je i danskoj kraljici Margaret II. “Bokelji“ su više puta ucestvovali na Festivalu najboljih amatera Jugoslavije i Festivalu horova u Nišu a ostvarili su i tri nastupa na Svetskom turistickom sajmu u Berlinu. Ansambl je dobitnik Oktobarske nagrade Herceg Novog i brojnih drugih priznanja za negovanje izvornog bokeškog i crnogorskog melosa kao i za komponovane pesme posvecene gradu Herceg Novom i rodnom mjestu Zelenici („Pjesma Herceg Novom“, Zelenicke tihe vale“,..) Bolest i smrt voditelja Dragana Rakica 1996. godine zaustavili su dalji uspon ansambla koji je nastupao još do 2001. godine a zatim prestao da postoji. Uspomena na 35 godina uspešnog delovanja „Bokelja“ ostala je u zapisana u monografiji koju su braca Duško i Lazar Seferovic izdali pod naslovom „Bokeska saga o Ans.Bokelji“.

Ansambl je najduže nastupao u sastavu:

Dragan Rakic (1.tenor, voditelj klape)
Zdravko Vuksanovic (2.tenor)
Duško Seferovic (2. tenor)
Nedeljko Lucic (bariton)
Mato Vucetic (bariton)
Lazar Seferovic (bas)
Milivoj Peruškovic (bas)
Stanko Macura (bas)

Ansambl Bokelji - Ako si posla spat
Ansambl Bokelji - Boko moja mila
Ansambl Bokelji - Bulbul mi poje
Ansambl Bokelji - Daleko mi je biser Jadrana
Ansambl Bokelji - Divna li, je cija li je
Ansambl Bokelji - Duso Mare
Ansambl Bokelji - Hercegnovske noci
Ansambl Bokelji - Lipa ti si moja Mare
Ansambl Bokelji - Majko moja, dobro moje
Ansambl Bokelji - Mala moja
Ansambl Bokelji - Mlad se momak
Ansambl Bokelji - Omili mi u selu divojka
Ansambl Bokelji - Peraski otoci
Ansambl Bokelji - Pjesma Herceg Novom
Ansambl Bokelji - Popuhnu vihor
Ansambl Bokelji - Poranicu rano ja
Ansambl Bokelji - Sjela Mare kraj mora
Ansambl Bokelji - Sjever ruzu
Ansambl Bokelji - Slavuj poje u lugove
Ansambl Bokelji - Tri mladica
Ansambl Bokelji - Zelenicke tihe vale


No comments: