PRODAJE SE VELIKO LEPO IMANJE U SOKOBANJI

PRODAJE SE VELIKO LEPO IMANJE U SOKOBANJI
Lepo imanje na brdu iznad SOKOBANJE na prodaju ili zamenu. Moguća gradnja ili obnova lepe stare vile. Moguć svaki dogovor.

NACRTNA GEOMETRIJA

22 February 2010

ANSAMBL BOKELJI

Ansambl je nastupao na Euroviziji i Interviziji a za TV je snimio 19 samostalnih emisija i cetiri TV serije. Snimio je tri long play i dve singl ploce, te više audio kaseta i CD-a. Više puta priredio je koncerte Josipu Brozu Titu, a pevao je i danskoj kraljici Margaret II. “Bokelji“ su više puta ucestvovali na Festivalu najboljih amatera Jugoslavije i Festivalu horova u Nišu a ostvarili su i tri nastupa na Svetskom turistickom sajmu u Berlinu. Ansambl je dobitnik Oktobarske nagrade Herceg Novog i brojnih drugih priznanja za negovanje izvornog bokeškog i crnogorskog melosa kao i za komponovane pesme posvecene gradu Herceg Novom i rodnom mjestu Zelenici („Pjesma Herceg Novom“, Zelenicke tihe vale“,..) Bolest i smrt voditelja Dragana Rakica 1996. godine zaustavili su dalji uspon ansambla koji je nastupao još do 2001. godine a zatim prestao da postoji. Uspomena na 35 godina uspešnog delovanja „Bokelja“ ostala je u zapisana u monografiji koju su braca Duško i Lazar Seferovic izdali pod naslovom „Bokeska saga o Ans.Bokelji“.

Ansambl je najduže nastupao u sastavu:

Dragan Rakic (1.tenor, voditelj klape)
Zdravko Vuksanovic (2.tenor)
Duško Seferovic (2. tenor)
Nedeljko Lucic (bariton)
Mato Vucetic (bariton)
Lazar Seferovic (bas)
Milivoj Peruškovic (bas)
Stanko Macura (bas)

Ansambl Bokelji - Ako si posla spat
Ansambl Bokelji - Boko moja mila
Ansambl Bokelji - Bulbul mi poje
Ansambl Bokelji - Daleko mi je biser Jadrana
Ansambl Bokelji - Divna li, je cija li je
Ansambl Bokelji - Duso Mare
Ansambl Bokelji - Hercegnovske noci
Ansambl Bokelji - Lipa ti si moja Mare
Ansambl Bokelji - Majko moja, dobro moje
Ansambl Bokelji - Mala moja
Ansambl Bokelji - Mlad se momak
Ansambl Bokelji - Omili mi u selu divojka
Ansambl Bokelji - Peraski otoci
Ansambl Bokelji - Pjesma Herceg Novom
Ansambl Bokelji - Popuhnu vihor
Ansambl Bokelji - Poranicu rano ja
Ansambl Bokelji - Sjela Mare kraj mora
Ansambl Bokelji - Sjever ruzu
Ansambl Bokelji - Slavuj poje u lugove
Ansambl Bokelji - Tri mladica
Ansambl Bokelji - Zelenicke tihe vale


No comments: