NACRTNA GEOMETRIJA

28 November 2011

Kaduna Hogić, Ahmet Hodžić i Ramiz Omeragić 1972 Pjesma majci


E ovo je sasvim novi zvuk na JUGOZVUKU. Pogledajte samo ovajt rio na slici ove neobične ploče. Deluju kao iz nekog vesterna a ne iz Jugoslavije.

Muzika je ona prava narodna sa juga Srbije a u neverovatnoj produkciji meni nepoznate kuće Produkcije gramofonskih ploča Kruševac iz Kruševca.

IZVANREDNO AUTENTIČNA NARODNA MUZIKA

Našem drugu Mihi novi link što važi i za sve vas ostale naravno pa i za vas sve anonimce koji se prijavljujete ovde . . . .

4 comments:

miha said...

The file was deleted. Can you put it up again? Thanks for all the great records!

Unknown said...

Još se ponegde vrte pesme grupe "Paloma", ansambla koji je vladao 60-ih godina, čiji je jedan od članova bio i Radoslav Todosijević (73), na estradi poznatiji kao Rade Palomac. Na svim koncertima najviše se tražila "Pesma majci", a ansambl koji je svirao meksičku muziku bio je ispred svog vremena.

U Kruševcu sam otvorio fabriku ploča, a te 1971. godine organizovao sam i poslednji srpski festival Sokobanja. Kod mene nema ni traga gorčine ni žala za prošlošću. Posle rasformiranja "Palome" kratko sam pevao u bendu "Sombrero", a posle sam promenio fah i nastavio da sviram u raznim narodnim orkestrima, zatim sam godinama radio kao muzički producent. Kad sad sve saberem mogu reći da sam srećan čovek.
http://www.vesti-online.com/Scena/Soubiznis/115736/Meksikanac-na-srpski-nacin

Aktivista Neumorni said...

Gospodine PYLONE hvala za ovaj lep komentar o jednom prošlom vremenu u kome ste, vidim, bili i aktivni učesnik kao član grupe PALOMA čiji zvuk je ovde veliki kuriozitet.

Uopšte jugoslovenski meksikanci su veliki kuriozitet i danas jedna prava multikulturalna retkost.

Da li sam dobro shvatio vi ste organizator fabrike ploča u Kruševcu koja je iznedrila ovaj i još poneki singl ovde na ovom blogu. Moje glavno pitanje za vas je imate li još nkea izdanja "vaše" fabrike ploča iz Kruševca čije biste snimke podelili sa nama na JUGOZVUKU? Unapred hvala.

Anonymous said...

STVARNO LEPA PLOCA, SIGURNO SU I PESME LEPE, STETA STO NE RADI LINK. MOZETE LI PONOVITI ZA RODJENDAN? HVALA I SRECNO, FORUM JE BAS DIVAN, IMAM JA NEKE MEKSICKE PLOCE, SNIMICU I POSTAVICU AKO NEMATE. jelena